ارسال به دیگران پرینت

آقاتهرانی: در انتخابات پیش روجوانان ما باید همواره گوش به فرمان ولی باشند

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه جوانان ما باید همواره گوش به فرمان ولی باشند، گفت: رهبر معظم انقلاب همواره در همه عرصه‌ها فرمایشات راه‌گشایی دارند و در انتخابات پیش رو نیز همه ما باید گوش به فرمان ولی باشیم و با بصیرت وارد عرصه شویم تا شاهد انتخاب و تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی باشیم.

آقاتهرانی: در انتخابات پیش روجوانان ما باید همواره گوش به فرمان ولی باشند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دولت فعلی نمونه‌ای از دولت پیر و خسته است و شما شاهدید کشور را مشکلات فراوان فرا گرفته اما دولت تکاپویی برای حل آن ندارد.

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی بعد از ظهر امروز در نشست بصیرتی سیاسی باشد جوانان و فعالان فرهنگی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تعبیری که رهبر معظم انقلاب در خصوص دولت جوان حزب‌اللهی به کار بردند به سن و سال برنمی‌گردد بلکه به روحیات جوانی برمی‌گردد؛ به طور مثال خود شخص رهبر معظم انقلاب و یا آیت‌الله مصباح یزدی نمونه‌های افرادی هستند که دارای روحیه جوانی بوده و همواره جهادی در میدان بوده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت فعلی نمونه‌ای از دولت پیر و خسته است و شما شاهدید کشور را مشکلات فراوان فرا گرفته اما دولت تکاپویی برای حل آن ندارد.

وی با تاکید بر اینکه جوانان ما باید همواره گوش به فرمان ولی باشند، گفت: رهبر معظم انقلاب همواره در همه عرصه‌ها فرمایشات راه‌گشایی دارند و در انتخابات پیش رو نیز همه ما باید گوش به فرمان ولی باشیم و با بصیرت وارد عرصه شویم تا شاهد انتخاب و تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی باشیم.

‌آقاتهرانی تصریح کرد: امروز دشمنان ما مراکز استراتژیک را نشانه می‌گیرند تا در سریعترین زمان ممکن به نتیجه برسند و با همین تفکر تخریب رهبر معظم انقلاب در راس هجمه‌های دشمنان قرار دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان: اگر ما در انتخابات پیش‌رو گزینه قوی انقلابی وارد عرصه کنیم بدون شک توسط مردم برگزیده می‌شود چرا که امروز جبهه اصلاحات در زمینه اداره کشور حرفی برای گفتن ندارد اما لازمه این امر برنامه‌ریزی صحیح و اقدام حساب شده است.

وی به اهمیت انتخابات شورای شهر در سال آینده اشاره کرد و گفت: شوراها در اداره کشور تاثیر به سزایی دارند و ضرورت دارد جریان انقلابی تلاش کند نیروهای ارزشی را در کارزار انتخاباتی شوراها ورود دهند.

آقاتهرانی اظهار داشت: در صورتی که جریان انقلابی در عرصه انتخابات غفلت کند و با همه توان پای کار نباشد این امر موجب وارد آمدن خسارت به نظام می‌شود. امام(ره) حفظ نظام رو اهم واجبات می‌دانستند و همه ما باید در این راستا در بزنگاهی مانند انتخابات برای انتخاب گزینه اصلح از جانب مردم تلاش کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در زمینه انتخابات هنوز زمان ورود به مصادیق نرسیده و جوانان ما امروز باید در جمع‌های خود مباحث گفتمانی مطرح کنند و ویژگی‌های گزینه شایسته را از نگاه امام(ره) و رهبری مورد بررسی قرار دهند و پس از آن ورود گزینه‌ای که بیشترین همخوانی با این معیارها را دارد مطالبه کنند

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه