ارسال به دیگران پرینت

سخنان سیدحسن خمینی در صداوسیماقطع شد

صبح امروز هنگام پخش زنده مراسم تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام در شبکه خبر، هنگام پخش سخنان سیدحسن خمینی ارتباط شبکه خبر قطع شد.


 سخنان سیدحسن خمینی در صداوسیماقطع شد

صداوسیما امروز سخنان سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق رییس جمهور و اعضای دولت با آرمانهای بنیان گذار  انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام خمینی (س) را قطع کرد.

این مراسم به صورت زنده از شبکه خبر پخش می‌شد که با آغاز سخنان حسن خمینی قطع شد. این اقدام صداوسیما با اعتراض هایی روبه‌رو شد. 

در همین راستا جواد امام عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از نحوه برخورد صداوسیما با سید حسن خمینی به شدت انتقاد کرد.

او در توئیتی نوشت: «استارت دهه فجر با حذف بیت حضرت امام (ره) مبارک! پخش زنده حضور هیئت دولت در مرقد حضرت امام (ره) با شروع سخنرانی حاج سید حسن خمینی قطع شد. این صداوسیمای ملی و انقلابی ایران است!؟» 

او در ادامه این اقدام صداوسیما را ناشی از برخی اخبار و شایعات درباره احتمال حضور سید حسن خمینی در انتخابات دانست و افزود: «دلواپسان نگران حضور ایشان در 1400 شده اند! با وجود اعضای محترم شورای نگهبان شما آسوده بخوابید.» 

در هفته‌های اخیر اخباری مبنی بر احتمال نامزدی حسن خمینی در انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد که با انتقاد رسانه‌های اصولگرا از جمله کیهان همراه بود.

حسن خمینی چه گفت؟

اما سید حسن خمینی دردر مراسم تجدید میثاق رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت با آرمان های امام خمینی(س) گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای سلبی و ایجابی بزرگی دارد؛ آرمان هایی هم دارد و آفاتی هم پیش روی او است. بزرگترین دستاورد سلبی انقلاب، نفی سلطنت است. روزی که انقلاب پیروز شد، بعد از 2500 سال ریشه یک تفکر پوسیده در جامعه ما کنده شد. دستاورد دیگرش نفی استبداد یک قزاق بی سواد است. دستاورد دیگر آن نفی وابستگی به کشورهای دیگر است.

او با بیان اینکه انقلاب دستاوردهای ایجابی بزرگی داشته است، افزود: «بزرگترین آنها تلفیق خواست مردم و خواست خدا در یک حکومت جدید است. در طول تاریخ ایران آزادی خواهی، استقلال خواهی و دینداری همواره با هم همراه نبودند و اتفاقا شکست ها همین جا بود. ولی انقلاب تنها حرکتی در چند سده اخیر است که این هر سه با هم تلفیق شدند.»

سید حسن خمینی گفت: «امیرالمؤمنین(ع) عوامل سقوط حکومت ها، دولت ها و تمدن ها را در چهار چیز خلاصه می کند. مهمترین آنها این است که «تحقیر افاضل» شود. هرگاه بزرگان شما در انتهای صف قرار گرفتند و اندیشه، فرد یا گروهی توانست جامعه را از معرض خدمتگزاری افاضل حذف کند، به نظرم زنگ خطر برای آن جامعه است. دیگری «تضییع اصول» است؛ اینکه امر مهم به فراموشی سپرده شود. این نکته ای است که در سخنان رهبر معظم انقلاب بسیار هست.»

یادگار امام تأکید کرد: «امروز هیچ چیز مانند مشکل معیشت مردم، گرانی، فقر و تبعیض نمی تواند به سستی پایه های نظام بیانجامد. اداره کشور در دوران فشار ترامپ ستودنی بود.»

به عقیده او "امروز جمهوری اسلامی باید از هرچیزی می تواند استفاده کند تا مشکلات معیشتی مردم برطرف شود. هیچ مانعی نباید عزم و اراده دولت و عبور از موانع ناخواسته برای رسیدن به رفاه عمومی و بالندگی اقتصادی مانع شود."

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مجمد ارسالی در

      گران شدن ارزاق عمومی پیش کش ! آیا گران شدن سنگ پا وکیسه حمام هم در دولت تدبیرستودنی است.

    • ناشناس ارسالی در

      صدا و سیما رفتارهایش کاملا خلاف آزادی است.دردهه فجر هم سیاست های سانسوری جهان سوی آقای علی عسگری تغییر نمیکند.این سازمان تبلیغاتی انحصاری طیف اصولگرایان نیازمند تغییر ساختار اساسی است.

    • اکبر ارسالی در

      صدا وسیما که ادعای رسانه ملی میکند احتمالا با مرام کمونیستی پیش میرود

    • علی ارسالی در

      با سلام از زمان رحلت حضرت رسول اکرم ( ص) همه امت نسبت به آن حضرت محق بودند به جز خانم دو عالم و امیرالمؤمنین علی ( ع) ظاهراً در این زمان هم چنین است همه به جز فرزند امام نسبت به ایشان محق تر هستند آیا این صدا و سیما همانی است که باید باشد.! ! !

    • ناشناس ارسالی در

      تحقیر افاضل!!!!!!!!!!!!!! این رفسنجانی پسندکه علامه بود!!!!!!!!!؟؟؟ چطور افاضل شد ؟؟ ایشان رجل کدوم سیاست بوده که میخواد رئیس جمهور بشه ؟؟؟؟!واقعا خود گویی خود خندی خود..........

    • ناشناس ارسالی در

      لطفابااین اخبارکمترخوراک رسانه های بیگانه رافراهم کنیدایشان هم یک شخصیت عادی ومردمی هستندواصلادربحث رسانه وجرایدنیستندوعلاقه خوبی هم به فوتبال دارند

    • عسل ارسالی در

      قلعه تل

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه