ارسال به دیگران پرینت

آخرین وضعیت جسمانی گوهر خیراندیش

دختر گوهر خیراندیش :حال عمومی گوهر خیراندیش خوب است

آخرین وضعیت جسمانی گوهر خیراندیش

آزاده اسماعیل خانی بازیگر سینما و تلویزیون درباره وضعیت جسمانی گوهر خیراندیش گفت: چند روز پیش مادرم متوجه شد که مشکوک به کرونا است؛ چراکه با کاهش میزان ضربان قلب، فشار، اکسیژن خون مواجه شد. پس از تماس با پزشک برای مراقبت های بیشتر مادر در بیمارستان بستری شد. وی دوست نداشت، کسی از وی مراقب کند.

وی در ادامه از بستری شدن گوهر خیر اندیش در بیمارستان نیکان خبر داد ‌و گفت: خوشبختانه حال مادرم خوب است و پزشک معالج این شرایط را به دلیل استرس و ترس از کرونا اعلام کرد. استرس‌، هیجان، فکر کردن به کرونا سیستم ایمنی را پایین می آورد.

این بازیگر سینما افزود: متاسفانه به اندازه کافی شرایط اقتصادی سخت است، پس نباید به مسائل حاشیه ای کرونا دامن بزنیم و بیشتر انرژی مثبت و امیدآفرینی را ترویج دهیم. از جامعه فرهنگی و هنری انتظار می رود در این شرایط سخت از هنر مدد گرفته و حال خوب را منتقل کنند. از طرفی رسانه ها نیز بیشتر به نشر اخبار امیددهنده پرداخته و مردم نیز اخبار زرد و بی محتوا را دنبال نکنند.

وی اظهار کرد: دوران کرونا بهترین فرصت است که مغز خود را تقویت کنیم. به دنبال کارهای عقب افتاده خود باشیم. توانستم در دوران کرونا در خانه ورزش کردن را ادامه بدهم و از این اتفاق بسیار روحیه گرفتم.

بازیگر کلاه پهلوی عنوان کرد: شرایط برای همه سخت است باید در کنار هم باشیم و کمک کردن به یکدیگر را فراموش نکنیم. حتی اینکه بتوانیم لبخندی بر لب ها بنشانیم و روحیه مثبت را تقویت کنیم امید بخش است.

اسماعیل خانی درباره خلاقیت سعید آقا خانی گفت: تصاویری از سریال نون خ سعید آقاخانی دیدم که با ماسک کار می کنند و بسیار جذاب و جالب بود. نیاز داریم چنین کارهایی در ایام کرونا بیشتر تولید شود و کار هنری هم نیاز به خلاقیت دارد.

 

منبع : مشرق
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه