ارسال به دیگران پرینت

کدام یک ازمشترکان مشمول صدور قبض رایگان خواهند شد؟

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در خصوص محاسبه رایگان صورتحساب آب مشترکان کم مصرف توضیحاتی را ارائه داد.

کدام یک ازمشترکان مشمول صدور قبض رایگان خواهند شد؟

محمدرضا بختیاری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به مصوبه تخفیف صد درصدی صورتحساب آب و فاضلاب مشترکان کم مصرف که صبح امروز از سوی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری ابلاغ شد، گفت: این طرح هفته گذشته از سوی رئیس جمهور مطرح شد و صبح امروز هم معاون اول رئیس جمهور آن را ابلاغ کرد.

او ادامه داد: قرار است این طرح از اول دی ماه برای مشترکانی که مصرف آب آنان کاهش داشته است اجرا شود. این در حالی است که در صورت ابلاغ به وزارت نیرو ما آن را اجرا خواهیم کرد.

۴ میلیون مشترک در کشور مشمول تخفیف صددرصدی در بخش آب

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران افزود: پیش‌بینی ما این است که در بخش آب و در شرایط فعلی حدود ۴ میلیون مشترک در سطح کشور مشمول این طرح کم‌مصرفی هستند که امید است به این تعداد اضافه شود.

به گفته بختیاری براساس مصوبه هیئت وزیران، مشترکانی که مصرف آنان تا یک سوم الگوی مصرف آب است، مشمول صدور قبض صفر یا همان قبض رایگان خواهند شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: این مصوبه فقط شامل واحد‌های مسکونی است و به هیچ عنوان شامل خانه باغ‌ها، ویلا‌ها و واحد‌های تجاری نخواهد شد.

گفتنی است، مصوبه تخفیف صددرصدی صورتحساب آب و فاضلاب مشترکان کم مصرف صبح امروز از سوی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، با موضوع بهینه‌سازی مصرف آب و تشویق مشترکان کم مصرف خانگی، به وزارت نیرو، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.

 

منبع : فردا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه