ارسال به دیگران پرینت

مصرف آب تهرانی‌ها ۸.۶ درصد افزایش یافت

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: تهرانی‌ها روز گذشته جمعه ۳ میلیون و ۶۱۰ هزار و ۲۱ متر مکعب آب مصرف کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸.۶ درصد افزایش داشت.

مصرف آب تهرانی‌ها ۸.۶ درصد افزایش یافت

محمد رضا  کرمی نژاد روز شنبه اظهار داشت: ۲ میلیون و ۷۵۷ هزار و ۳۴۵ متر مکعب آب از منابع سطحی و بقیه آب از منابع زیرزمینی مصرف شده است.

وی افزود: در روز نهم مرداد نیز تهرانی های سه میلیون و ۸۰۹ هزار و ۱۲۵ متر مکعب آب مصرف کردند که حدود ۷۱ درصد آب از منابع سطحی و ۲۹ درصد آب از منابع زیرزمینی بوده است.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان این که طی هفته گذشته تا کنون شاهد روند صعودی مصرف آب هستیم گفت: در هشتم تیر نیز سه میلیون و ۸۱۱ هزار و ۵۳۰ مترمکعب آب مصرف شده است.

وی افزود: با افزایش دما و رعایت مسائل بهداشتی نسبت به شیوع ویروس کرونا مصرف آب از اسفندماه سال گذشته تا کنون افزایش یافته است.

کرمی نژاد خاطر نشان کرد: از ۱۵ تیر تا ۱۵ مردادماه  به علت افزایش دما اوج مصرف آب به شمار می آید از این رو درست مصرف کردن باید سرلوحه کار شهروندان تهرانی قرار گیرد.

وی به شهروندان توصیه کرد: هنگام شست و شوی دست ها، مسواک زدن و ظروف از مصرف بی رویه آب جلوگیری شود همچنین برای کولرها از سایه بان استفاده شود تا با مدیریت و بهینه مصرف کردن با کمبود آب مواجه نشویم.

منبع : جمهوری اسلامی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه