ارسال به دیگران پرینت

افزایش قانونگذاران حامی دادخواست تگزاس برای تغییر نتیجه انتخابات

شمار قانونگذاران جمهوریخواه حامی دادخواست ایالت تگزاس برای به چالش کشیدن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر در آمریکا به ۱۲۶ نفر افزایش یافت.

افزایش قانونگذاران حامی دادخواست تگزاس برای تغییر نتیجه انتخابات

شمار قانونگذاران جمهوریخواه حامی دادخواست ایالت تگزاس برای تغییر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا به ۱۲۶ نفر افزایش یافت.

پیش از این شمار قانونگذاران حامی این دادخواست ۱۰۶ نفر اعلام شده بود.

بر اساس این گزارش، بیش از صد نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا از شکوائیه دادستان کل ایالت تگزاس که خواستار به چالش کشیدن نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا است، حمایت کرده بودند.

در همین راستا، ۱۰۶ عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان روز پنج شنبه سندی را در حمایت از دادخواست مورد حمایت ترامپ که به دنبال لغو نتایج انتخابات است، امضا کردند.

این سند توسط «مایک جانسون» نماینده جمهوریخواه تگزاس تهیه شده و تاکنون مورد حمایت بیش از یکصد نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان قرار گرفته است.

جانسون در دادخواست خود از دادگاه عالی آمریکا می خواهد تا آرای الکترال انتخابات ۲۰۲۰ در چهار ایالت کلیدی میشیگان، ویسکانسین، پنسیلوانیا و جورجیا را باطل کند.

در شکایت ایالت تگزاس ادعا شده است که انتخاب الکتورهای مربوط به این چهار ایالت باید به دلیل تخلفات گسترده انتخاباتی باطل شود.

هر نامزدی که بتواند ۲۷۰ رأی این الکتورها را به دست بیاورد، پیروز انتخابات محسوب خواهد شد.

بیش از یک ماه از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سوم نوامبر گذشته سپری شده است اما دونالد ترامپ تا کنون حاضر به پذیرش نتایج نشده است.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه