ارسال به دیگران پرینت

بایدن: ما در مسیر پیروزی در انتخابات داریم

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یک سخنرانی اعلام کرد که او در مسیر پیروزی در انتخاات ریاست جمهوری آمریکا قرار دارد و احساس خوبی دارد.

بایدن: ما در مسیر پیروزی در انتخابات داریم

جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یک سخنرانی انتخاباتی ترتیب داد.

در حالی که شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنان ادامه دارد، جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری این کشور در ویلینگتون ایالت دلاور سخنرانی کرد.

بایدن در ابتدای این سخنرانی گفت: «اهالی دلاور سلام بر شما، عصر شما بخیر. صبوری شما قابل تحسین است ما می دانستیم که این موضوع (انتخابات و شمارش ارا) طول می کشد اما شاید تا فردا صبح و شاید بیشتر طول بکشد».

وی ادامه داد: »ببینید ما در حال حاضر درباره جایگاه و وضعیتی که در آن قرار داریم، حس خوبی داریم. وا واقعا حس خوبی داریم. من اینجا به شما می گویم که به نظر من، ما در مسیر پیروزی در انتخابات قرار داریم».

بایدن به هوادارانش گفت: «ما می دانستیم که به خاطر انتخابات پیش از موعد و رای دادن پستی، (شمارش) قدری زمان می‌برد. ما باید صبور باشیم تا کار سخت افزاری شمارش آرا به پایان برسد و تک تک آرا شمارش شود اما ما حس خوبی داریم ما حس خوبی درباره وضعیتی که در آن هستیم، داریم».

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنین خطاب به حامیانش گفت: «طبق برخی پیشبینی ها حاکی از این است که ما در آریزونا پیروز شدیم ما درباره آریزونا اطمینان داریم. ما مینه سوتا را بردیم و در جورجیا هم همچنان در رقابت قرار داریم البته این چیزی نبود که ما انتظارش را داشتیم».

وی افزود: « ما واقعا درباره (انتخابات) ویسکانسین و میشیگان حس خوبی داریم. راستی هر چند زمان می برد اما ما پنسیلوانیا را خواهیم برد».

بایدن در ادامه تصریح کرد: »ما می توانیم تا فردا صبح (به وقت محلی آمریکا) نتیجه انتخابات را بدانیم اما شاید این موضوع کمی زمان بیشتری ببرد. من قبلا گفته ام که این من یا دونالد ترامپ در جایگاهی نیستیم که اعلام کنیم چه کسی این انتخابات را برنده شد بلکه این تصمیم مردم آمریکاست اما من درباره نتیجه (انتخابات) خوشبینم و میخواهم از همه شما در دلاور و همه کشور در این انتخابات شرکت کردید و رای دادید، تشکر میکنم. دوستان ایمانتان را حفظ کنید ما این انتخابات را برنده می شویم».

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه