ارسال به دیگران پرینت

نظرسنجی فاکس نیوز:

بایدن در ایالت های کلیدی از ترامپ پیش است

نظرسنجی جدید در خصوص رقابت های ریاست جمهوری آمریکا از پیش بودن نامزد حزب دموکرات در ایالت های کلیدی این کشور حکایت دارد.

بایدن در ایالت های کلیدی از ترامپ پیش است

نظرسنجی جدید فاکس نیوز نشان می‌دهد که در ایالت‌های میشیگان، مینه‌سوتا و پنسیلوانیا که جزو ایالت‌های کلیدی در انتخابات ریاست جمهوری هستند، آرای «جو بایدن» بیشتر از آرای «دونالد ترامپ» است.

بر اساس نتایج این نظرسنجی بایدن از حمایت شدید زنان، رای دهندگان غیر سفیدپوست و کسانی که در مناطق حومه شهر زندگی می‌کنند، بهره‌مند است در حالی که ترامپ از عملکرد ناچیز در بین مردان و رای‌دهندگان سفید رنج می‌برد.

در روز ۲۹ تیر نیز اعلام شد که در جدیدترین نظرسنجی انجام شده در میان رای دهندگان آمریکایی که توسط روزنامه واشنگتن پُست و شبکه ای بی سی نیوز انجام شده، ۵۵ درصد از رای دهندگان آمریکایی گفته‌اند که در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر به «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات، رای می‌دهند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، فقط ۴۰ درصد از رای دهندگان آمریکایی گفته‌اند که در انتخابات پیش رو به «دونالد ترامپ» رئیس جمهور فعلی آمریکا رای می‌دهند.

در نظرسنجی قبلی که در تاریخ ۲۸ می انجام شده بود، اختلاف دو نامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۱۰ درصد بود به طوری که ۵۴ درصد از رای دهندگان بایدن و ۴۴ درصد دیگر ترامپ را به عنوان نامزد برگزیده خود برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا معرفی کرده بودند.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه