ارسال به دیگران پرینت

۴۳ داوطلب کرونایی در کنکور گروه تجربی آزمون می‌دهند

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در گروه علوم تجربی ۴۳ داوطلب مبتلا به کرونا خود اظهاری کرده بودند که امروز در کنکور شرکت کردند.

 ۴۳ داوطلب کرونایی در کنکور گروه تجربی آزمون می‌دهند

اطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور  درباره آمار داوطلبان کرونایی کنکور سراسری در سومین روز برگزاری، گفت: خود اظهاری داوطلبان کرونایی کنکور سراسری از چهارشنبه ۲۲ مرداد آغاز و تا ساعت ۲۴ پنج شنبه ۲۳ مرداد ادامه داشت.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: داوطلبانی که فرم خود اظهاری را تکمیل کنند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

زرین آمیزی ادامه داد: در مهلت در نظر گرفته شده ۶۰ داوطلب خود اظهاری کردند که از این تعداد ۵۹ داوطلب کنکور سراسری قرنطینه خانگی بوده و ۱ نفر در بیمارستان بستری است.

او در ادامه بیان کرد: در کنکور گروه تجربی که هم اکنون در حال برگزاری است ۴۳ داوطلب کرونایی داریم که ۳ نفر از آن‌ها در بیمارستان طالقانی آزمون می‌دهند.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: در کنکور رشته‌های علوم انسانی که دیروز برگزار شد ۱۱ نفر کرونایی داشتیم که هیچ کدام از آن‌ها ساکن تهران نبودند. ۴ نفر هم در گروه علوم ریاضی و فنی مبتلا به کرونا بودند که یک نفر در شهر تهران و در بیمارستان طالقانی کنکور داد.

زرین آمیزی اضافه کرد: چهارشنبه ۲۹ مرداد نیز در کنکور هنر ۷ داوطلب کرونایی در کل کشور وجود داشت که از این تعداد ۳ نفر در بیمارستان طالقانی تهران آزمون دادند.

گفتنی است، کنکور سراسری از ۲۹ مرداد در سراسر کشور آغاز شده و فردا شنبه ۱ شهریور گروه زبان‌های خارجی به عنوان آخرین گروه در این ماراتن علمی شرکت خواهند کرد. نتایج اولیه این کنکور هفته اول مهر ماه اعلام می‌شود و نتایج نهایی تا هفته اول آبان اعلام خواهد شد تا پذیرفته شدگان به دانشگاه‌ها راه پیدا کنند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه