ارسال به دیگران پرینت

۸۵ درصد داوطلبان کنکور دکتری از رعایت اصول بهداشتی اعلام رضایت کردند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس نتایج دومین نظرسنجی این سازمان از داوطلبان کنکور دکتری ۸۵.۱ درصد از داوطلبان درباره اصول بهداشتی رعایت شده در حوزه آزمون‌ها ابراز رضایت کردند.

 ۸۵ درصد داوطلبان کنکور دکتری از رعایت اصول بهداشتی اعلام رضایت کردند.

 از مشخص شدن نتیجه دومین نظرسنجی این سازمان از داوطلبان کنکور دکتری ۹۹ خبر داد.

وی اظهار داشت: سازمان سنجش آموزش کشور هر سال یک نظرسنجی از داوطلبان شرکت کننده در کنکور دکتری به عمل می آورد که نتیجه نظرسنجی امسال وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ۱۱ مردادماه در اختیار ستاد ملی مقابله با کرونا قرار داد.

وی با تشریح نتیجه این نظرسنجی که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور بعد از برگزاری کنکور دکتری منتشر شد، گفت: بر اساس این نظرسنجی، ۸۰ درصد داوطلبان از برگزاری این کنکور و اجرای پروتکل های بهداشتی آن ابراز رضایت کرده بودند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور همچنین درباره دومین نظرسنجی که از شنبه ۱۱ مردادماه در قالب پیامک برای داوطلبان ارسال شد، عنوان کرد: این پیامک در مورد پروتکل های بهداشتی و فاصله صندلی از داوطلبان سه سوال پرسید.

زرین آمیزی درباره نتیجه این نظرسنجی، خاطرنشان کرد: در این نظرسنجی، ۸۵.۱ درصد داوطلبان درباره اصول بهداشتی رعایت شده در حوزه آزمون ابراز رضایت کردند و ۱۴.۹ درصد راضی نبودند.

وی درباره پاسخ داوطلبان به دومین سوال، گفت: در مورد این سوال، ۸۰ درصد از داوطلبان فاصله اجتماعی را مطلوب دانستند و راضی بودند.

وی درباره الزامات بهداشتی توسط عوامل اجرایی به عنوان سومین سوال، یادآور شد: ۸۹ درصد داوطلبان از الزامات بهداشتی توسط عوامل اجرایی راضی بودند و ۱۱ درصد عدم رضایت اعلام کردند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که در این نظرسنجی ۵۵ هزار داوطلب کنکور دکتری شرکت کردند.

در کنکور دکتری ۹۹ تعداد ۱۷۹ هزار و ۷۰۴ نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۱۵۰ هزار کارت ورود به جلسه دریافت کردند. آمار دقیق غائبان این آزمون بعد از پایان فرایند قرائت پاسخنامه ها منتشر می شود.

این آزمون روز پنجشنبه ۹ مردادماه در ۶۰ شهرستان کشور برگزار شد و وزارت بهداشت به کلیت برگزاری این آزمون و اجرای پروتکل های بهداشتی نمره ۱۵ تا ۱۶ داد.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      تشكر از بر گزاريتون بخدا از تعويقش خسته شده بوديم ما فقط درس نبود هزار تا گرفتاري هم داشتيم شايط خوب بود

    • ناشناس ارسالی در

      خوب بود

    • صدف ارسالی در

      شما چه موقع نظر سنجی کردید؟شما فقط از زبون خودتون نظر میدید .درصد میدید ..خواهر من هم کنکور داد اصلا هم از وضع اونجا راضی نبود چرا بخاطر خودخواهی خودتون جونه مردم رو بخطر میندازید.

    • ناشناس ارسالی در

      جوک کرونا😂😂😂

    • محمد ارسالی در

      با بزرگتر شدن محل امتحان امکان ابتلا کم میشود ولی امکان تقلب بالا می رود
      لطفا به فکر دانش آموزانی که تلاش کردند نیز باشید
      انگونه رفت وآمد سخت خواهد شد و تجمعی نیز به خاط آن رخ می دهد
      بچه های مناطق گرمسیر در این مکان ها هلاک می شوند
      و عادلانه نیست چون آن ها نیز خیلی تلاش کرده اند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه