ارسال به دیگران پرینت

سازمان سنجش | تیم های منتشر کننده سئوالات آزمون دستگیر شده اند

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشوربا اشاره به انتشار تصاویری از سئوالات آزمون امروز در فضای مجازی، از شناسایی تیم های منتشر کننده سئوالات آزمون امروز خبر داد و گفت:برخی از این افراد پس از شناسایی، دستگیر شده اند و بقیه مجرمین نیز به زودی دستگیر می شوند.

سازمان سنجش   |    تیم های منتشر کننده سئوالات آزمون دستگیر شده اند

ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: حفاظت آزمون سازمان سنجش آموزش کشور با همکاری دستگاه های امنیتی - انتظامی در استان فارس و یکی از استان های غربی دوتیم که مشخصا جهت ارسال عکس از سوالات و حوزه های امتحانی برنامه ریزی کرده بودند را دستگیر کرده و تحویل مقامات ذی ربط داده اند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: همچنین طبق بررسی های انجام شده، در حوزه های برگزاری کنکور امروز در تهران نیز دونفر متخلف شناسایی شده اند که به زودی دستگیر خواهند شد.

وی ادامه داد: براساس بررسی های به عمل آمده اصولا هدف این افراد از ارسال عکس، تقلب نیست بلکه القای شبهه در سلامت و امنیت آزمون بوده است. 

وی تاکید کرد: سازمان سنجش بر اساس بررسی های فنی و دقیق اعلام می کند تمامی کلیدهای سئوالات منتشر شده در فضای مجازی تا امروز جعلی و باهدف کلاهبرداری بوده است و هیچ کدام با جواب ها و کلیدهای منتشر شده از سوی این سازمان مطابقت ندارد. داوطلبان جهت اطمینان بیشتر می توانند روز دوشنبه کلیدهای منتشر شده در سایت سازمان سنجش را با این کلیدها و نوع دفترچه ها مقایسه کنند تا کذب بودن آنها برایشان محرز شود.

آزمون امروز برای ۱۳۵ هزار و ۸۶۱ داوطلب گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و ۳۱۰ هزار و ۹۵۹ داوطلب گروه آزمایشی علوم انسانی از ساعت ۸ صبح امروز پنج شنبه ۳۰ مرداد ماه در ۷۷۷ حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار شد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه