ارسال به دیگران پرینت

حمله تند ترانه سرای بوی عیدی فرهاد مهراد به اجرای بنیامین در دورهمی

| ترانه‌سرای "کودکانه" (بوی عیدی) فرهاد مهراد در توئیتی از اجرای بنیامین در دورهمی انتقاد کرد و نوشت: بنیامین و بقیه‌ای که بدون اجازه این اثر را می‌خوانند و حتی در متن آن دست می‌برند، انگار ترانه "گل پری جون" می‌خوانند.

حمله تند ترانه سرای بوی عیدی فرهاد مهراد به اجرای بنیامین در دورهمی
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه