ارسال به دیگران پرینت

گپ مهران مدیری با دوبلوری که نمی‌خواست ازدواج کند!

ژرژ پطرسی دوبلور کشورمان، شب گذشته مهمان «دورهمی» مهران مدیری بود.

گپ مهران مدیری با دوبلوری که نمی‌خواست ازدواج کند!

مدیری در بخش اول گفت‌وگوی خود با پطرسی از حال این هنرمند پرسید. پطرسی هم پاسخ داد: واقعیت را بخواهم بگویم، چندان خوب نیستم؛ این ویروسی که آمده مزاحم زندگی ما شده و ما را اذیت می‌کند و دل‌ همه ما گرفته است.

مدیری در ادامه، از کار به یادماندنی «رابین هود» با دوبله این هنرمند گفت. پطرسی هم گفت: کارتون «رابین هود» جزو کارهای بسیار ماندگار من است؛ بچه‌های دهه شصت بسیار آن را دوست دارند. من مدت‌ها بعد متوجه شدم این کارتون چه تأثیرات مثبتی روی بچه‌های آن دوران داشته است. 

این دوبلور درباره زمان بازنشستگی خود توضیح داد: کار ما بازنشستگی ندارد؛ نهایت کار ما آن سکوت بزرگ است یا خدایی نکرده اینکه آدم دیگر نتواند صحبت کند. فعلا که هستیم و کار می‌کنیم. هر فیلم و نقشی که دوبله می کنم، انگار روز اولی است که سرکار می‌روم و چالش خوبی برای من است.

پطرسی در پاسخ به سوال مدیری درباره وضعیت دوبله عنوان کرد: خواهش می‌کنم که سوال نکنید؛ واقعیت این است که دچار یکسری از معضلات شده ایم. در گذشته نیاز به دستگاه‌های سنگین بود و دوبله کردن فیلم‌ها هم واقعا ساده نبود چرا که از یک کمپانی خاص خریداری می‌شدند؛ اما این روزها فیلم هنوز جایزه خود را در اسکار دریافت نکرده است، در تهران کنار جوی آب با زیرنویس به فروش می‌رسد. کارها خیلی ساده شده و این اصلاً خوب نیست.

پطرسی درباره فیلم «هزاردستان» هم که دوبله آن را انجام داده، گفت: آن هم کار بسیار زیبایی بود؛ آقای حاتمی خدا رحمتش کند کار خوبی را انجام داد. این فیلم دنیای خاصی را داشت؛ دیالوگ‌های قشنگ، بازیگران خوب و بسیار تاثیرگذار. همه با عشق کار می‌کردند.

مدیری درباره ازدواج ژرژ پطرسی هم سوال کرد و او توضیح داد: زمانی که با همسرم آشنا شدم، علاقه به شعر، ادب و موسیقی همسرم را دوست داشتم. فکر کردم آدمی است که می‌توانیم با هم حرف بزنیم و برای من مکالمه در خانه خیلی مهم بود؛ برای همین با هم ازدواج کردیم.

وی افزود: من دیر ازدواج کردم؛ چراکه اصلاً قصد ازدواج نداشتم. کارم هم طوری بود که مدام در استودیو بودم؛ اما ویژگی‌هایی که در همسرم دیدم، باعث شد به ازدواج کنم.

پطرسی در پایان درباره تاثیرگذار بودن علاقه در کیفیت کار هم بیان کرد: به نظرم باید به دنبال آن چیزی باشیم که دوستش داریم؛ به نظرم بیچاره کسی است که به دنبال کاری می‌رود که علاقه ندارد.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه