ارسال به دیگران پرینت

سانسور بعد از «پایتخت» به «دورهمی» رسید

| بعد از اعتراض دو بازیگر «پایتخت» به حذفیات شب گذشته این سریال، به نظر می‌رسد امشب این حذفیات به برنامه «دورهمی» هم رسیده. گفت و گوی امشب مهران مدیری و پژمان جمشیدی کوتاه‌تر از دیگر گفت و گوهای این برنامه بود و این برنامه بر خلاف روند همیشگی «دورهمی» بخش کلام آخر را نداشت.

سانسور بعد از «پایتخت» به «دورهمی» رسید

مهران مدیری بدون اشاره به این حذفیات در اینستاگرام نوشت:

«تیغ…تیغی که سالهاست با من است…و هر روز بدتر…یا تو با درد من بیامیزی…یا من از تو دوا بیاموزم..

سانسور بعد از «پایتخت» به «دورهمی» رسید

 

منبع : قطره
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه