ارسال به دیگران پرینت

قرنطینه بازى با خانه بازىِ رامبد جوان

رامبد جوان که پیش از این انصراف از ساخت خندوانه را اعلام کرده بود، این شب ها برنامه خانه بازى را از لایو و IGTV صفحه شخصى خود منتشر میکند در این برنامه که عوامل بصورت جداگانه و در قرنطینه آیتم هاى خود را آماده و ارسال میکنند سعى شده تا گذران وقت در خانه نشینى را هدفمند کند، از این رو در کنار بخش هاى طنز و سرگرمى بخش هایى چون آموزش حرکات ورزشى، معرفى محصولات فرهنگى مثل پادکست، فیلم و کتاب، آموزش استندآپ و خلاقیت، نکات روانشناسى نیز تعبیه شده است.

قرنطینه بازى با خانه بازىِ رامبد جوان

رامبد جوان که پیش از این انصراف از ساخت خندوانه را اعلام کرده بود، این شب ها برنامه خانه بازى را از لایو و IGTV صفحه شخصى خود منتشر میکند

در این برنامه که عوامل بصورت جداگانه و در قرنطینه آیتم هاى خود را آماده و ارسال میکنند سعى شده تا گذران وقت در خانه نشینى را هدفمند کند، از این رو در کنار بخش هاى طنز و سرگرمى بخش هایى چون آموزش حرکات ورزشى، معرفى محصولات فرهنگى مثل پادکست، فیلم و کتاب، آموزش استندآپ و خلاقیت، نکات روانشناسى نیز تعبیه شده است.

افراد سرشناسى چون بیژن کامکار به همراه خانواده بخش هایى را براى سرگرمى خانواده هاى ایرانى تولید کرده اند. 

على بحرینى از فعالان حوزه مطبوعات است که در بخش موسیقى با این برنامه همکارى میکند و تاکنون خوانندگان و گروه هاى مختلف موسیقى با این برنامه همکارى کرده اند. 

صابر ابر، محمود فرجامى، بردیا برجسته نژاد، دکتر علیرضا زمانى، کمدین هاى خندوانه در ساخت این برنامه مشارکت میکنند.

خونه بازى هر شب ساعت ٩ از لایو رامبد جوان پخش میشود و تاکنون ١١ قسمت آن منتشر شده که در صفحه رامبد جوان امکان تماشاى این قسمت ها وجود دارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه