ارسال به دیگران پرینت

ایجاد زمینه اشتغال برای دانشجویان از اولویت‌های استان سمنان است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با اشاره به اولویت‌های استان در حوزه آی تی به خصوص آموزش عالی و دانشجویان، گفت: ایجاد زمینه اشتغال برای دانشجویان از اولویت‌ها است.

ایجاد زمینه اشتغال برای دانشجویان از اولویت‌های استان سمنان است

 فاطمه منصوری شامگاه سه شنبه در جلسه برنامه‌ریزی و راهکارهای توسعه استان سمنان در حوزه آی تی در سالن مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه فراهم آوردن زمینه مناسب برای تجاری سازی ایده‌های نخبگان یکی از اولویت‌های استان در زمینه دانشگاه‌ها و فناوری است، بیان کرد: فعال سازی استارت آپ ها در این استان دنبال می‌شود.

وی افزود: ایجاد زمینه اشتغال برای دانشجویان و تسریع رشد اقتصادی که منجر به توسعه همه جانبه استان و بهره‌مندی عموم جامعه شود از دیگر مسائلی است که در سطح استان دنبال می‌شود.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه امروز حرکت به سمت ایجاد اشتغال فرد به فرد پاسخگوی بازار کار و اشتغال در استان نخواهد بود، اظهار داشت: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار مطلوبی در استان وجود دارد که در سایه هماهنگی دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، بنیاد نخبگان و همچنین توجه به مهارت آموزی و مهارت بنیان کردن فعالیت‌ها، می‌تواند ما را به سمت و سوی ایجاد اشتغال پایدار، کارآفرینی و فرصت‌های شغلی جمعی سوق دهد.

منصوری با بیان اینکه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار مطلوبی در بخش‌های مختلف استان در بین دستگاه‌های اجرایی وجود دارد که بعضاً این وظایف به صورت مشترک تبدیل به یک هدف نهایی می‌شوند، ابراز داشت: نیاز است دستگاه‌های اجرایی با تعامل چند سویه در سایه وحدت، همدلی و انسجام، نسبت به ارتقای بهره‌وری و تسریع در دستیابی به هدف نهایی که همان توسعه استان است، اقدام کنند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه