ارسال به دیگران پرینت

تعداد زیادتیم‌ها در لیگ برتر فرصت اشتغال بازیکنان را بیشتر می‌کند

پیشکسوت والیبال ایران با بیان اینکه تعدا زیاد تیم‌های در مسابقات جنبه مثبت دارد، گفت: بازیکنان زیادی درگیر رقابت‌ها خواهند شد و فرصت نمایش توانایی‌هایشان ایجاد خواهد شد.

تعداد زیادتیم‌ها در لیگ برتر فرصت اشتغال بازیکنان را بیشتر می‌کند

 طبق اعلام رسمی دبیرکل فدراسیون والیبال رقابت های لیگ برتر با حضور چهارده تیم برگزار خواهد شد. مسابقات اواسط شهریور ماه شروع به کار خواهد کرد.

خسرو ابراهیم  درباره برگزاری رقابت های لیگ برتر والیبال با حضور ۱۴ تیم گفت: از دید مثبت می توان به این موضوع نگاه کرد چرا که تمایل شهرها و نهادها به تشکیل تیم والیبال زیاد است. تعداد بازیکنان بیشتری درگیری مسابقات خواهند شد و شاغل می شوند. اما باید محدودیت در تعداد تیم های شرکت کننده داشته باشیم چون هرچه تعداد تیم بالاتر باشد مسیر رفت و آمد تیم های بیشتر خواهد شد که این متحمل هزینه زیادی است.

کارشناس والیبال ادامه داد: افزایش هزینه ها کار را سخت می کند و برخی از تیم ها به لحاظ مالی توانایی ندارند. البته می توان با همین تعداد ۱۴ تیم، مسابقات را به صورت منطقه ای در شمال، جنوب، شرق و غرب برگزار کرد تا از تردد زیاد تیم ها جلوگیری کرد و در مراحل بعد با برنامه ریزی جدید تیم های صعود کننده به مرحله بالا برای نتیجه نهایی رقابت کنند.

وی درباره تاثیر حضور ۱۴ تیم بر کیفیت مسابقات گفت: برای برخی از تیم ها سنگین خواهد بود. ۱۴ تیم قابل قبول است  چرا بازیکنان زیادی شاغل می شوند و فرصت نمایش توانایی هایشان به وجود خواهد آمد. هر چه تعداد تیم کمتر شود بازیکنان بیشتری بیرون خواهند ماند و فرصتی برای نمایش دادن ندارند. اگر برنامه ریزی خوبی صورت گیرد، اتفاق خاصی رخ ندهد و تیم های حاضر در مسابقات پیش بینی خوب مالی داشته باشند مسابقات خوبی برگزار خواهد شد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه