ارسال به دیگران پرینت

ایشی‌گورو | کتاب تازه ایشی‌گورو منتشر می‌شود

نخستین رمان کازوئو ایشیگورو از زمان انتخاب این نویسنده به عنوان برنده جایزه نوبل ادبیات، در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود. «کلارا و خورشید» عنوان جدیدترین اثر کازوئو ایشیگورو نویسنده انگلیسی-ژاپنی است که در دوم مارس ۲۰۲۱ روانه بازار خواهد شد.

ایشی‌گورو | کتاب تازه ایشی‌گورو منتشر می‌شود

نخستین رمان کازوئو ایشیگورو از زمان انتخاب این نویسنده به عنوان برنده جایزه نوبل ادبیات، در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود.

 «کلارا و خورشید» عنوان جدیدترین اثر کازوئو ایشیگورو نویسنده انگلیسی-ژاپنی برنده جایزه نوبل است که در دوم مارس ۲۰۲۱ روانه بازار خواهد شد.

ناشر این اثر در توضیح رمان جدید بیان کرد: «این رمان داستان «کلارا» یک دوست مصنوعی با مهارت‌های مشاهده‌ای ویژه را روایت می‌کند که از داخل فروشگاه رفتار افرادی که برای خرید به فروشگاه آمده‌اند یا افرادی که از کنار خیابان می‌گذرند را مورد بررسی قرار می‌دهد.

او امیداوری خود را برای اینکه یک مشتری در نهایت او را انتخاب کند حفظ می‌کند، اما زمانی که احتمال ایجاد تغییرات همیشگی در شرایطش مطرح می‌شود، «کلارا» درمی‌یابد نباید چندان روی قول‌های انسان‌ها حساب کند.»

کازوئو ایشیگورو نویسنده آثاری همچون «بازمانده روز»، «شام خانوادگی»، «هنرمندی از جهان شناور»، «وقتی یتیم بودیم» و «هرگز رهایم مکن»، در سال ۲۰۱۷ به عنوان برنده جایزه نوبل ادبیات انتخاب شد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه