ارسال به دیگران پرینت

پس از ناکامی های اخیر گل محمدی؛

نام جانشین سرمربی پرسپولیس لو رفت! | قرمزها به دنبال جایگاه دوم در جدول!

برخی رسانه ها نام جانشین گل محمدی در پرسپولیس را منتشر کردند.

نام جانشین سرمربی پرسپولیس لو رفت! | قرمزها به دنبال جایگاه دوم در جدول!

در حالی که بعد از ناکامی پرسپولیس در دفاع از عنوان قهرمانی‌اش، گروهی از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس خواهان استعفای یحیی گل‌محمدی شده‌اند، دیروز اسامی مربیانی مانند فیلیکس ماگات، مهدی مهدوی‌کیا، وحید ‌هاشمیان، افشین قطبی و علی کریمی هم برای جانشینی او در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مطرح شد. در این شرایط، گل‌محمدی پیش از ظهر دیروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و نشستی با مدیرعامل این باشگاه داشت. یحیی پس از نشست چند ساعته با درویش، ساختمان باشگاه را ترک کرد و حاضر به صحبت با خبرنگاران نشد اما درویش به خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی گفت که گل‌محمدی 2 سال دیگر قرارداد دارد و می‌ماند. 

یحیی بر خلاف عادت همیشگی که در تمرینات بدنسازی شرکت نمی‌کند، امروز نظاره‌گر تمرینات بدنسازی شاگردانش بود تا نشان دهد کاری به انتقادها ندارد و می‌خواهد در پرسپولیس بماند و به منتقدانش نشان دهد که می‌تواند دوباره پرسپولیس را تبدیل به مدعی اصلی قهرمانی لیگ کند.

آنچه مشخص است پرسپولیس در این فصل به اندازه کافی برای قهرمانی آماده نبود، عصر رویایی این باشگاه که با برانکو ایوانکوویچ شروع شده بود، حالا دیگر عملا به پایان رسیده است. این تیم اواخر لیگ چهاردهم آرام آرام ساخته شد، در لیگ پانزدهم تا یک قدمی فتح جام رفت و شکست خورد و از لیگ شانزدهم به بعد، دائما در حال فتح جام‌های مختلف بود، این فصل اما برای این باشگاه به شکل کابوس‌واری سپری شد و آنها ابتدا در سوپرجام به فولاد باختند، سپس در جام حذفی از آلومینیوم در ورزشگاه آزادی شکست خوردند و باخت به سپاهان هم به معنای پایان شانس آنها برای دفاع از عنوان قهرمانی‌شان در لیگ برتر بود و حالا پرسپولیس در خطر از دست دادن رتبه دوم جدول است.

یحیی گل‌محمدی طی روزهای گذشته سوژه شایعات مختلفی بود. جدا از بحث استعفای او و همکارانش، این شایعه هم به گوش رسید که مدیران پرسپولیس علاقه‌ای به ادامه همکاری با او ندارند منتهی قرارداد او کار درویش برای قطع همکاری با او را سخت کرده و کار به جایی رسیده که طبق شایعات، یحیی از باشگاه پرسپولیس درخواست غرامت برای جدایی از این تیم کرده است.

بیشتر بخوانید:

باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل تمام این شایعات را تکذیب و به مانند گذشته از سرمربی تیمش حمایت کرد و حالا باید منتظر ماند و دید که در ادامه این فصل و فصل آینده شاهد یحیی گل‌محمدی متفاوت – که علاقه‌ای به بهانه‌گیری و قهر و استعفا ندارد – خواهیم بود یا نه.

منبع : فوتبالی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه