ارسال به دیگران پرینت

نقل و انتقالات تابستانی یحیی گل‌محمدی

اولین خروجی‌ پرسپولیس در تابستان کیست ؟

علیرضا ابراهیمی که با نظر یحیی گل محمدی به پرسپولیس آمد، فرصت چندانی برای بازی کردن پیدا نکرد

 اولین خروجی‌ پرسپولیس در تابستان کیست ؟

علیرضا ابراهیمی که با نظر یحیی گل محمدی به پرسپولیس آمد، فرصت چندانی برای بازی کردن پیدا نکرد

علیرضا ابراهیمی مدافع فصل گذشته گل‌گهر سیرجان اولین خرید یحیی گل‌محمدی در نقل و انتقالات تابستانی بود. علیرضا ابراهیمی که در گل‌گهر کاپیتان این تیم بود و جزو گلزن‌ترین مدافعان لیگ برتر (لیگ نوزدهم و بیستم) به شمار می رفت و حتی با پیراهن گل‌گهر ۳ بار دروازه شاگردان یحیی گل‌محمدی را باز کرده بود پس از حضور در پرسپولیس هنوز نتوانسته جایی در تفکرات کادرفنی قرمزها برای خود دست و پا کند.

ابراهیمی که حضوری فعال در تمرینات پرسپولیس دارد پای ثابت خط خورده‌های لیست ۲۰ نفره قرمزها به شمار می‌رود تا این سوال مطرح شود که آیا یحیی و کادر فنی قرمزها به او اعتقاد ندارد؟ اگر او از لحاظ فنی مورد مربیان پرسپولیس نبود چرا به این تیم آمد و در نیم فصل علیرغم پیشنهادهایی که داشت به او اجازه جدایی داده نشد. ابراهیمی در نیم فصل از چند تیم پیشنهاد داشت اما در آن مقطع به این بازیکن اجازه جدایی داده نشد تا یک نیم فصل دیگر را دور از ترکیب و روی نیمکت ذخیره‌ها و یا خارج از لیست قرمزها باشد و برای مثال در بازی  پرسپولیس مقابل هوادار خبری از نام این بازیکن در لیست پرسپولیس نبود.

ابراهیمی که در ابتدای لیگ با ادعای حضوری ثابت در ترکیب پرسپولیس از بازوبند کاپیتانی گل گهر دل کنده بود، هنوز نتوانسته فرصت مناسبی به دست بیاورد و در یک مقطع هم اعتراض او نسبت به نیمکت نشینی باعث برخورد انضباطی کادرفنی و اخراجش از تمرینات شده بود. با این شرایط بعید است ابراهیمی در پایان فصل قصد ادامه حضور در جمع قرمزها را داشته باشد و شاید او را هم باید اولین خروجی‌ پرسپولیس در تابستان دانست.

نکته جالب در خصوص ابراهیمی این است که این بازیکن در معدود فرصت هایی که برای بازی کردن پیدا کرد در خط حمله به کار گرفته شد، در حالی که این بازیکن ذاتا یک مدافع میانی است.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه