ارسال به دیگران پرینت

چرا گل محمدی از جام حذفی محروم نشد؟

بر خلاف تصور یحیی گل محمدی فقط از بازیهای لیگ برتر محروم شد و خبری از محرومیت او در جام حذفی نیست.

چرا گل محمدی از جام حذفی محروم نشد؟

معمولا محرومیت‌های انضباطی شامل همه مسابقات می‌شود و این طور نیست که فقط مشمول لیگ برتر شود. قاعدتا یحیی گل محمدی باید ۶ جلسه محرومیت خود را در جام حذفی هم سپری می‌کرد اما در حکم صادره به طرز عجیبی آمده که او فقط از ۶ بازی لیگ برتر محروم است و بر اساس این حکم فردا شب می‌تواند روی نیمکت پرسپولیس در بازی با آلومینیوم اراک بنشیند. همین مساله هم با اعتراضاتی مواجه شده اما باشگاه پرسپولیس در اعتراض خود اشاره ای نسبت به آن نکرده چرا که شاید در شرایط فعلی جام حذفی برای آنها مهمتر از لیگ برتر است.

کاری به کم یا زیاد بودن حکم محرومیت یحیی گل محمدی نداریم اما این که چرا او از جام حذفی محروم نشده و فقط در لیگ برتر محروم است خود سوالی است که مسلما اعضای کمیته انضباطی بهتر می‌توانند جواب بدهند. شاید هم قانون عوض شده که البته بعید به نظر می‌رسد این گونه باشد امابهرحال یحیی در بازی با نماینده اراک محروم نیست و در ۶ بازی اول پرسپولیس در لیگ برتر نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • لنگ ارسالی در

      تیم حکومتی همینه،سوال و تعجب نداشت دیگه

    • Mehdi ارسالی در

      حالاچراشما ناراحت شدید؟

    • شروین ارسالی در

      کمیته انضباطی نشون داده که مروج اعمال منافی عفت و مشوق رفتارهای اشتباه هست وباید فکری به حال این کمیته کرد وقتی خانم بازی را در تیم ملی تشویق میکنه چه انتطاری از رای های دیگه دارید.

    • مینو ارسالی در

      چون اصلا محرومیت برای قرمز معنی نداره.قانون فقط برای بقیه تیم ها هست. اینا سوگولی هستند.

    • عبدالله رضاعلی ارسالی در

      جناب پیروانی بفرمایید امتیاز معیشتی

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه