ارسال به دیگران پرینت

علت عدم حضور بردیا سعادت در اردوی تیم ملی والیبال| سعادت: آماده حضور در تیم ملی هستم

بردیا سعادت می گوید که آماده حضور در تیم ملی والیبال است.

علت عدم حضور بردیا سعادت در اردوی تیم ملی والیبال| سعادت: آماده حضور در تیم ملی هستم

بردیا سعادت بازیکن جوان و آینده دار تیم ملی والیبال ایران چندی پیش پیشنهادی از سوی باشگاه ویکستورم کره جنوبی دریافت کرد. با توجه به اینکه وی در اردوی تیم ملی جوانان و تیم ملی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان و قهرمانی مردان آسیا حضور داشت، فدراسیون ایران تایید کرد که این بازیکن در راستای حمایت از بازیکنان جوان با موافقت کادر فنی راهی کره‌جنوبی شود تا در تمرینات تیم باشگاهی خود حضور پیدا کند.

طبق مقررات فدراسیون جهانی والیبال باشگاه ها موظف هستند از تاریخ ۱۵ می تا ۱۵ اکتبر بازیکنان ملی پوش را در اختیار تیم‌های ملی قرار دهند، اما باشگاه کره‌ای درخواست کرده که سعادت تا پایان مسابقات لیگ کره‌جنوبی در اختیار این باشگاه باشد که این موضوع خلاف مذاکرات انجام شده است.

با توجه به حضور نیافتن بردیا سعادت در اردوی بزرگسالان، بهروز عطایی سرمربی تیم جوانان و ملی بزرگسالان در مسابقات قهرمانی آسیا و فدراسیون والیبال به این موضوع اعتراض کردند.  

بردیا سعادت در پست اینستاگرامی دلایل عدم حضور خود در اردوی تیم ملی ایران اعلام کرد که به شرح زیر است:

 "سلام بر ایران و سلام بر مردم عزیز کشورم

خیلی سعی کردم در مقابل هجمه های ناحق وگزارشات خلاف واقع برخی دوستان سکوت کنم اما متاسفانه اوضاع به سمتی پیش رفت که مجبورم برای تطهیر اذهان عمومی مطالبی را اینجا خدمتتان عرض کنم. در اردیبهشت ماه سال جاری با رضایت باشگاه مودنای ایتالیا قراردادی رسمی با باشگاه کره‌ای امضا کردم که از بین ٧٠ بازیکن من را به عنوان بازیکن خارجی انتخاب کردند و مدت این قرارداد از آگوست ٢٠٢١ تا فوریه ٢٠٢٢ است.

برخلاف ادعاهای نادرست مبنی بر عدم تمایل خودم به حضور در تیم ملی کشورم، فدراسیون والیبال ایران و باشگاه کره ای دهها بار برای حضور من در تیم ملی مذاکراتی داشتند اما متاسفانه هر بار بنا به دلایلی توافقی در این زمینه حاصل نشده و در آخرین مذاکرات انجام شده بین دو طرف، پیشنهاد باشگاه کره این بود که برای شرکت در مسابقات آسیایی مستقیم از کره عازم ژاپن بشوم (با توجه به نزدیکی دو کشور و وضعیت قرمز کرونادر ایران) که متاسفانه مورد قبول فدراسیون ایران واقع نشد.

بازی برای تیم ملی آرزوی هر بازیکنی هست، امیدوارم با توجه به شرایط خاص کرونایی و قوانین کشور کره مبنی بر چهارده روز قرنطینه در صورت ورود به مناطق قرمز از لحاظ کرونایی در بازگشت به کره و از دست دادن چند مسابقه ابتدایی، با حضور مستقیم من در ایتالیا و مسابقات قهرمانی جوانان جهان با همراهی کامل باشگاه از لحاظ هماهنگی و رزرو پروازها و هزینه ها و غیره، موافقت شود تا بتوانم با تمام وجودم برای کشورم بازی کنم.

مجددا به عنوان سربازی کوچک با هماهنگی باشگاه، آمادگی کامل خود را جهت حضور قدرتمند در تیم ملی کشورم اعلام می دارم و امیدوارم فدراسیون محترم والیبال این امکان را برای من فراهم نماید.

با تشکر بردیا سعادت"

انتهای پیام

    خبرنگار امیررضا امیری‌نژاد دبیر میرحمید حسن زاده

لینک کوتاه

برچسب‌ها:

    والیبال

    بردیا سعادت

    ایرانسل

    علوم و فنون

    ایران کیش

    یدک یار

    آرسیس فولاد

نظرات

 

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه