ارسال به دیگران پرینت

فدراسیون جهانی والیبال: قدرت ایران و ایتالیا برابر بود

فدراسیون جهانی والیبال پس از شکست تیم ملی والیبال نوشت: دو تیم ایران و ایتالیا هم قدرت بودند اما ایتالیا در حمله و سرویس عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشت.

فدراسیون جهانی والیبال: قدرت ایران و ایتالیا برابر بود

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مصاف ایتالیا رفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. این دیدار در چهار ست و با نتایج (۳۰ بر ۲۸)، (۲۵ بر ۲۱)، (۲۱ بر ۲۵) و (۲۵ بر ۲۱) به سود ایتالیا پایان یافت.  

فدراسیون جهانی والیبال پس از شکست ملی پوشان ایران نوشت: ایتالیایی ها و ایرانی ها از نظر قدرت و توانایی به یک اندازه بودند اما طرف اروپایی در حمله و سرویس عملکرد بهتری داشت.

همچنین سیمونه جیانلی پاسور تیم ملی والیبال ایتالیا پس از پیروزی گفت: این رقابت در دو ست اول واقعا یک نبرد بود اما ما یک بازی خوب کنار هم انجام دادیم و به حریف خود فشار آوردیم. با این حال آنها سرویس خود را بهبود بخشیدند و این ما را در شرایط دشواری قرار داد. در ست چهارم دقت بیشتری داشتیم و تمرکز خود را بهتر حفظ کردیم تا اینکه بازی را در ست چهارم به پایان رساندیم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران با دو برد و دو باخت در رده پنجم گروه خود قرار گرفت و حضور در جمع چهار تیم برتر گروه و صعود به نیمه نهایی، به بازی با ژاپن بستگی خواهد داشت.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه