ارسال به دیگران پرینت

سیدجلال حسینی:

فوتبال | مشکلات غذا برای همه تیم‌ها است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه در حال تمرکز است تا بازیکن جدید به خدمت بگیرد اما باید تمرکز روی ۲ بازی آینده و افرادی باشد که در نیم‌فصل اول تلاش کرده‌اند تا تیم به نتیجه و این جایگاه برسد.

فوتبال  |  مشکلات غذا برای همه تیم‌ها است.

 سیدجلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در برابر مس رفسنجان راجع به موقعیت‌های زیادی که تبدیل به گل نشد اظهار داشت: تلاشمان را می‌کنیم و دوندگی زیادی انجام می‌دهیم اما بعضی اوقات توپ ها تبدیل به گل نمی‌شود و این خاصیت فوتبال است. در مجموع بازی خوبی بود و خدا را شکر سه امتیاز را به دست آوردیم. این دیدار هم مثل بقیه بازی‌ها سنگین بود.

وی درباره مشکلات مالی سرخپوشان و همچنین واریز ۱۰ درصد به حساب بازیکنان گفت: باشگاه در حال تمرکز است تا بازیکن جدید به خدمت بگیرد. اما باید تمرکز روی ۲ بازی آینده باشد و کسانی که در نیم‌فصل اول تلاش کرده‌اند تا تیم به نتیجه و این جایگاه برسد. باشگاه باید تمرکزش روی این ۲ بازی باشد تا کارهای دیگر.

کاپیتان پرسپولیس در ادامه افزود: متاسفانه مشکلات بسیار زیاد است و برای همه تیم‌ها هست. مشکلات غذا برای همه تیم‌ها است. چند سال است که مشکل وجود دارد. پنج میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در این چهار سال گذشته درآمدزایی کردیم.

وی در پایان درباره ۲ گلی که در ۲ هفته اخیر روی ضربات ایستگاهی و سه به ثمر رسانده است اذعان داشت: همه مدافعان روی ضربات ایستگاهی گلزنی می‌کنند و من هم مثل بقیه کار می‌کنم.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه