ارسال به دیگران پرینت

گل‌محمدی را روی دست پرسپولیسی‌ها می‌بینم!

مدافع سابق پرسپولیس امیدوار است کلکسیون افتخارات این باشگاه با جام قهرمانی آسیا تکمیل شود.

گل‌محمدی را روی دست پرسپولیسی‌ها می‌بینم!

علیرضا نورمحمدی، کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس، با اشاره به فینال مهمی که پیش روی پرسپولیس است، اظهار داشت: پرسپولیس بازی مهمی را پیش روی دارد و به نوعی می‌توان گفت با این پیروزی می‌تواند مزد تمام زحمات این چند ساله‌اش را بگیرد. در این شرایط کرونایی و در روزهایی که مردم ایران با مشکلات زیادی روبرو هستند  قهرمانی پرسپولیس می‌تواند بهترین اتفاق برای همه باشد و روحیه را به مردم بازگرداند.

او در خصوص وضعیت فنی پرسپولیس تصریح کرد: درست است پرسپولیس در این دیدار چند بازیکن غایب دارد اما همان‌طور که آقا یحیی گفت همه نفرات تیم انگیزه و روحیه خوبی برای پیروزی در این دیدار دارند که می‌تواند خلا محرومان پرسپولیس در این دیدار را پر کند؛ ضمن این که نفرات جایگزین نشان داده اند دست کمی از نفرات غایب ندارند و همه چیز مهیاست تاپرسپولیس در این دیدار بهترین نمایش را از خود ارائه دهد. البته اگر دست کار فنی از شرایط فعلی بازتر بود، خیلی بهتر بود اما من مطمئن هستم پرسپولیس نگرانی بابت کمبود نفر و بازیکن در این دیدار نخواهد داشت.

مدافع اسبق پرسپولیس درخصوص ارزیابی‌اش از شرایط تیم اولسان هیوندای کره‌جنوبی گفت: درست است که این تیم در خط حمله مهره‌های خوبی دارد ولی خدا را شکر خط دفاع پرسپولیس با حضور بازیکن بزرگ و با تجربه‌ای مثل سیدجلال که تجربه حضور در بازی‌های بزرگ را دارد و بازیکن باانگیزه و توان فنی بالایی مثل حسین کنعانی‌زادگان و دیگر مدافعان و عناصر تدافعی نشان داده‌اند می‌توانند از پس مهاجمان خطرناک اولسان برآیند. ضمن این‌که باتوجه به مدافعان پر اشتباهی که این تیم دارد، مهاجمان فرصت‌طلب پرسپولیس می‌توانند روز سختی را برای این تیم کره‌ای رقم بزنند.

نورمحمدی در ادامه تاکید کرد: شنیده‌ام اولسان چند بازیکن بزرگ و تاثیرگذار دارد اما فراموش نکنیم پرسپولیس تیم‌های پرمهره‌ای را در مرحال قبل حذف کرده‌ است. السد، النصر، پاختاکور هرکدام بازیکنان چندصد میلیون دلاری داشتند اما پرسپولیس از پس همه آنها برآمد و با اقتدار کامل فینالیست شد. اولسان هم که تا فینال رسیده قطعا تیم خوبی است ولی برای پرسپولیس شکست ناپذیر نیستند.

از کاپیتان اسبق سرخ‌پوشان پرسیدیم تصورت از اتفاقات بازی پس از سوت پایان این دیدار چیست؟ که او در پاسخ گفت: من از حالا منتظر صحنه‌ای هستم که خوشحالی یحیی و دیگر نیمکت‌نشینان را پس از سوت پایان ببینم، اتفاقی که پس از پایان سوت پایان بازی با النصر رخ داد و دقایقی بعد یحیی روی دست پرسپولیسی‌ها به آسمان پرتاب می شد.  از نطر من این قاب، قشنگ‌ترین قابی است که می توان از پایان این دیدار تصور کرد. افتخارات چند دهه ای پرسپولیس همین یک جام را کم دارد که به امید خدا آن را به دست خواهیم آورد.

منبع : برنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه