ارسال به دیگران پرینت

باشگاه استقلال:

استقلال | هنوز به موعد نقل و انتقالات نرسیده‌ایم که پنجره بخواهد بسته باشد

کاظم قیم، مدیر بین‌الملل باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم گفت: نکته اول اینکه هنوز به موعد نقل و انتقالات نرسیده‌ایم که پنجره بخواهد بسته باشد و بیان این خبر به شکل فوق صحیح نیست. قیم عنوان کرد: حتی بر فرض بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، به محض پرداخت طلب بودوروف، پنجره باز خواهد شد.


استقلال  |  هنوز به موعد نقل و انتقالات نرسیده‌ایم که پنجره بخواهد بسته باشد

مدیر روابط بین‌الملل باشگاه استقلال توضیحاتی را در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه ارائه کرد.

کاظم قیم، مدیر بین‌الملل باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم گفت: نکته اول اینکه هنوز به موعد نقل و انتقالات نرسیده‌ایم که پنجره بخواهد بسته باشد و بیان این خبر به شکل فوق صحیح نیست.

وی ادامه داد: نکته دوم اینکه در صورتی که باشگاه استقلال طلب 140 هزار یورویی بودوروف را پرداخت نکند، با بسته شدن پنجره مواجه خواهد شد که با تلاش مدیریت باشگاه استقلال قطعا این رقم تا زمان نقل و انتقالات پرداخت خواهد شد و جای نگرانی از این جهت وجود ندارد.

قیم عنوان کرد: حتی بر فرض بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، به محض پرداخت طلب بودوروف، پنجره باز خواهد شد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه