ارسال به دیگران پرینت

بازار آشفته استقلال| خطرهای واقعی، مدیران مجازی!

باشگاه استقلال در این روزها با مسائل و اتفاقات بسیار مختلفی مواجه است و چند سوال و ابهام مهم پیرامون این باشگاه را فرا گرفته است.

بازار آشفته استقلال| خطرهای واقعی، مدیران مجازی!

 باشگاه استقلال این روزها روی یک لبه‌ تیغ راه می‌رود و هر لحظه یک حادثه ناگوار ممکن است پیکیره این باشگاه را به نابودی بکشاند. این پیکیره تا اینجای کار بعد از برکناری سعادتمند تلاش کرده است تا بتواند مشکلاتی وجود داشته است را برطرف کند اما هنوز به هم‌ریختگی‌های موجود نفس‌کشیدن را برای استقلال سخت کرده است و با این وجود مشخص نیست که این باشگاه چه زمانی قرار است رنگ ثبات به خود بگیرد.

*جنگ مجازی در استقلال

اولین چیزی که هواداران استقلال آن را در چند روز اخیر دیده‌اند و یک جنگ روانی عظیمی را ایجاد کرده است، افشاگری‌های مدیران حاضر و سابق استقلال است. در یک طرف هواداران شاهد مجادله مجازی سعادتمند با خلیل‌زاده هستند. مدیرعامل سابق استقلال در حال حاضر اتهاماتی در خصوص عدم درآمدزایی و مسائل مدیریتی نسبت به خلیل‌زاده زده است که واکنش خلیل‌زاده را به همراه داشته است و رئیس هیات مدیره استقلال نیز با پرسپولیسی خواندن سعادتمند، در پی این بود تا جواب او را بدهد و در نظر دارد با شکایت از سعادتمند، جواب اتهامات او را با سند و مدرک بدهد.

این اتفاق،‌ مساله‌ای است که تقریبا به یک فراگیری قابل توجهی رسیده است و هر چالشی پیش می‌آید مدیران یا بازیکنان یک تیم موبایل به دست آن را به اشتراک می‌گذارند و این باعث می‌شود حواشی و مشکلات یک تیم بیشتر شود. اتفاقی دیگری که در نوع خودش می‌تواند بسیار عجیب باشد، اعلام اخبار رسمی باشگاه از صفحات مدیران استقلال در اینستاگرام است. همانطور که مشخص است هر باشگاه حرفه‌ای برای خود یک رسانه مشخص و تنظیم شده‌ای دارد اما چرا اعضای هیات مدیره استقلال اخبار و حاشیه‌های خود را در صفحه خود منتشر کنند؟

* مطالباتی که همچنان در هاله‌ای از ابهام است

این برای همگان مشخص است که پنجره نقل و انتقالاتی استقلال همچنان بسته است و باید برای باز شدن این پنجره مطالبات باشگاه پاختاکور، سرور جپارف و وینفرد شفر پرداخت شود. اسماعیل خلیل‌زاده که برای پرداخت مطالبات شفر به ترکیه سفر کرده بود در نهایت با مصاحبه‌های پسر سرمربی اسبق استقلال روبرو شد که معلوم شد همچنان هیچ پولی واریز نشده است. سوالی که باید از رئیس هیات مدیره پرسیده شود این است که او در این مدت در ترکیه چه اقداماتی داشته است که هنوز خبری از واریز پول به حساب شفر نیست؟

از طرفی باشگاه استقلال با چندین بازیکن در این فصل به توافق رسیده است و آن‌ها را به جمع آبی‌پوشان ملحق کرده اما بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تمام معادلات را برای بازیکنان جدید به هم می‌زند و پابرجا بودن این مشکل، به دردسرهای استقلال اضافه می‌کند.

خلیل‌زاده هفته گذشته قول داده بود که پنجره نقل و انتقالاتی باز می‌شود اما استقلال هنوز با پنجره بسته سیر می‌کند و مشخص نیست چه زمانی این پنجره باز می‌شود. با این حال جمعه پیش، احمد مددی درباره پرداخت پول به شفر اظهار کرد: شفر تا اینجای کار، حسابی به جز حساب کرواسی به ما اعلام نکرده است. ابتدا ۲۰۰ هزار یورو برگشت خورد اما اکنون داریم بخش‌بخش می‌فرستیم. امیدواریم امشب به عدد خوبی برسانیم اما می‌دانید اکنون در اروپا آخر هفته است و فردا و پس‌فردا تعطیل است. از دوشنبه دوباره باید کار را شروع کنیم. یک روش‌هایی را در نظر گرفته‌ایم. دو راهکار را در نظر داریم اما اگر به این شکل باشد مجبوریم به سراغ راهکار دوم برویم که صحبتش را هم کردیم و نهایی هم شده است تا از آن راه انجام دهیم. امیدواریم به آن عددی که می‌خواهیم برسیم، چراکه از چندین کانال این انتقال دارد صورت می‌گیرد تا عدد مجموعش دربیاید و برای دوشنبه مجبوریم از راهکار دوم کار را به نتیجه برسانیم.

* رد پای دردسرهای استراماچونی

این روزها مدیران استقلال سرشان به مشکلات متعددی گرم است اما شاید بی‌توجهی به یک پرونده مهم، آن‌ها را وارد یک چالش عمیق کنند و آن‌ هم مطالبات استراماچونی است. طبق صحبت‌های مدیرعامل سابق استقلال، استراماچونی یک شکایت ۲۸۵ صحفه‌ای علیه استقلال برای فیفا تنظیم کرده است و با تایید شکایت خود می‌تواند بیش از ۲ میلیون یورو از باشگاه استقلال غرامت دریافت کند و این مساله باعث می‌شود مشکلات استقلال به اوج برسد.

باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار آبی‌پوشان پایتخت است. مدیران استقلال همچنان ساختار مشخصی برای برنامه‌های خود ندارند و هواداران استقلال هر روز شاهد بی‌برنامگی هستند و این اتفاقات نگرانی‌های هوادران را بیشتر می‌کند و باید دید این روند تا چه زمانی در استقلال ادامه پیدا می‌کند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه