ارسال به دیگران پرینت

شاهین ایزدبار پس از ۸ ماه تعطیلی استخرها، به آب زد

قهرمان بازیهای پاراآسیایی جاکارتا پس از هشت ماه تعطیلی اردوها و استخرهای سرپوشیده، سرانجام تمرینات آبی خود را در استخر آزادی آغاز کرد.

شاهین ایزدبار پس از ۸ ماه تعطیلی استخرها، به آب زد

شاهین ایزدیاراظهار کرد: با توجه به تعطیلی استخرهای سرپوشیده از زمان شیوع کرونا و نبود فضای مناسب برای انجام تمرینات آبی، از فدراسیون جانبازان و معلولان و رییس انجمن شنا درخواست کردم که در صورت امکان اجازه فعالیت تمرینات آبی را برای من در استخر ورزشگاه آزادی فراهم کنند که این درخواست مورد موافقت قرار گرفت و تمرینات خود را زیر نظر مهدی ضیایی مربی‌ام در استخر آزادی آغاز کردم.

وی درباره تمرینات خود پس از هشت ماه دوری از آب گفت: چون هشت ماه است که هیچ تمرین آبی نداشتم با افت رکورد مواجه شدم و تلاشم بر این است که با انجام تمرینات هوازی و سبک به مدت ۵ جلسه در طول هفته بدن خود را برای انجام تمرینات سنگین آماده کنم. 

ایزدیار پیرامون این پرسش که آیا تمرینات بدنسازی نیز در کنار تمرینات آبی دارید یا خیر، تصریح کرد: چون تمرینات آبی خود را تازه آغاز کرده ام، فعلا کار بدنسازی انجام نمی دهم و با انجام تمرینات سبک سعی دارم شرایطم را با تمرینات آبی تطبیق دهم تا کم کم خود را برای انجام کار بدنسازی و تمرینات پرفشار آبی آماده کنم.

قهرمان بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در پاسخ به این پرسش که تصور می کنید بعد از چند ماه دوباره می توانید به اوج آمادگی قبل برگردید، افزود: بعد از ۲ ماه تمرین آبی می توانم افت رکوردم را جبران و تمرینات تخصصی خود را در ۱۰۰ متر قورباغه آغاز کنم.

 ایزدیار یکی از مهم ترین اهداف خود را شرکت در پارالمپیک توکیو عنوان کرد و افزود: تلاشم بر این است تا اگر فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک بخواهند برای اعزام به توکیو از شناگرانی که امتیاز ورودی به بازیهای پارالمپیک توکیو را کسب کرده اند، رکوردگیری به عمل آورند با آمادگی خوبی در رکوردگیری شرکت کنم و شانس خود را برای حضور در پارالمپیک توکیو افزایش دهم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر چند بعد از هشت ماه تعطیلی استخرها، آغاز تمرینات آبی برای من سخت بود، اما به خاطر حضور در پارالمپیک توکیو و سپس بازیهای پاراآسیایی ۲۰۲۲چین، سعی می کنم تمریناتم را به طور جدی پیگیری کنم تا به اهداف خود برسم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه