ارسال به دیگران پرینت

محمدیاری: برای حضور در تیم ملی به‌سختی تمرین خواهم کرد

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی پارا دوومیدانی امارات گفت: با توجه به شانس مجدد رکوردگیری که فدراسیون جانبازان و معلولان در اختیار من قرار داده است، سعی خواهم کرد از این فرصت به درستی استفاده و به تیم ملی راه پیدا کنم.

محمدیاری: برای حضور در تیم ملی به‌سختی تمرین خواهم کرد

علی محمدیاری پس از ناکامی در مرحله اول رکوردگیری دوومیدانی و دادن شانس مجدد رکوردگیری به او از سوی فدراسیون، اظهار کرد: با توجه به اینکه روز گذشته پس از جلسه ای که با حضور رئیس انجمن دوومیدانی و رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان در خصوص نتایج مرحله اول رکوردگیری برگزار شد، به خاطر مشکلاتی که در مرحله اول رکوردگیری برای من پیش آمد و محل بستن صندلی ام برای پرتاب دیسک شکسته شد، شانس دوباره ای برای پوشیدن پیراهن تیم ملی به من داده شد.

وی گفت: در مرحله اول رکوردگیری از نظر آمادگی در شرایط بسیار خوبی قرار داشتم و امیدوار به ثبت رکورد بالایی در پرتاب دیسک بودم، اما متأسفانه  شکستن جایگاه صندلی برای پرتاب سبب شد تا مسابقات با نیم ساعت تاخیر برگزار شود و همین عامل شرایطی را ایجاد کرد که به دلیل سرد شدن بدنم پرتاب خوبی نداشته باشم. 

وی در پاسخ به این پرسش که تصور می کنید چه زمانی بتوانید در رکوردگیری شرکت کنید، افزود: با توجه به سردی هوا حداقل دو ماه طول می کشد تا بتوانم خود را برای شرکت در شانس مجدد رکوردگیری آماده کنم. به هر صورت با فرصتی که فدراسیون به من داده باید سعی کنم از این فرصت به خوبی استفاده کنم و با انجام‌ تمرینات پی در پی در پرتاب دیسک بهترین عملکرد را داشته باشم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

محمدیاری خاطر نشان کرد: هر چند حمایت نمی شوم و با دست خالی باید تمرین کنم، اما تلاش خواهم کرد در شانس مجددی که فدراسیون برای من در نظر گرفته، بهترین عملکرد را داشته باشم و تمرینات سختی را زیر نظر فرشته صلحی (همسرم) داشته باشم تا برتری خود را به اثبات برسانم.

 

منبع : ايسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه