ارسال به دیگران پرینت

دوومیدانی| گودرزی: تنها دوومیدانی‌کاران شانس مدال به جهانی لهستان اعزام می‌شوند

رییس انجمن دوومیدانی ناشنوایان از برگزاری مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب خبر داد و گفت: این مسابقات اواخر تیر برگزار می‌شود و دوومیدانی‌کارانی که بتوانند رکورد ورودی مسابقات جهانی را به ثبت برسانند، برای شرکت در مسابقات جهانی لهستان گزینش خواهند شد.

دوومیدانی| گودرزی: تنها دوومیدانی‌کاران شانس مدال به جهانی لهستان اعزام می‌شوند

احمد گودرزی درباره وضعیت تیم دوومیدانی ناشنوایان برای شرکت در مسابقات جهانی لهستان اظهار کرد: با توجه به این که مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی اواخر تیر در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می‌شود برای شناسایی دوومیدانی کاران برتر ناشنوا جهت شرکت در مسابقات جهانی لهستان، قرار است ۱۴ نفر از ناشنوایان نیز در رشته‌های انفرادی در این مسابقات شرکت کنند و کسانی که موفق به کسب رکورد اول تا سوم جهان شوند به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا زمان کافی برای آماده‌سازی دوومیدانی‌کاران ناشنوا برای شرکت در مسابقات جهانی لهستان دارید یا خیر؟ گفت: مسابقات جهانی دوومیدانی ناشنوایان اوایل آبان برگزار می‌شود و اگر ما از تیرماه استارت کار را بزنیم فرصت کافی برای آماده‌سازی خواهیم داشت. البته ما ورزشکاران حرفه‌ای و خوبی را در اکثر ماده‌های دوومیدانی همچون پرتابی‌ها، سرعت، استقامت، پرش‌ها و... داریم که تجربه حضور در چند مسابقه جهانی و شانس بالا برای کسب مدال در جهانی لهستان را دارند.

رییس انجمن دوومیدانی ناشنوایان پیرامون این پرسش که چه تعداد از دوومیدانی کاران اعزامی به جهانی لهستان را زنان تشکیل خواهند داد، خاطرنشان کرد: چون یکی از شرایط اعزام دوومیدانی کاران ناشنوا به جهانی لهستان کسب رکورد اول تا سوم جهان در مسابقات جایزه بزرگ  است، به همین خاطر تعداد زنان دوومیدانی کار اعزامی به لهستان محدود خواهد بود و تنها کسانی اعزام می‌شوند که شانس بالایی برای کسب مدال داشته باشند.

گودرزی در پایان درباره زمان برگزاری اردوی تیم ملی دوومیدانی برای شرکت در مسابقات جهانی لهستان گفت: فعلا مجوزی برای برگزاری اردوهای متمرکز نداریم بنابراین کسانی که در جایزه بزرگ رکورد ورودی را کسب کنند در شهرستانهای خود زیر نظر مربیان تیم ملی تمرینات را پیگیری خواهند کرد تا شرایط برگزاری اردوهای تیم ملی به صورت متمرکز فراهم شود.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه