ارسال به دیگران پرینت

توتونی: موقعیت ساختیم اما گل نزدیم

| سرمربی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا با بیان اینکه تیمش در نیمه دوم عملکرد خوبی داشته می‌گوید شاگردانش نتوانستند از موقعیت‌های خلق شده استفاده کنند.

توتونی: موقعیت ساختیم اما گل نزدیم

مجتبی توتونی، مربی سپاهان در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر العین امارات و حذف از مرحله گروهی این مسابقات گفت: بازی ما دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول خوب نبودیم اما با توضیحاتی که در نیمه دوم به بازیکنان دادیم، شرایط بهتر شد و با توجه به سیستم جدید العین، خیلی خوب خودمان را وفق دادیم.

سرمربی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: در نیمه دوم از نقاط ضعف حریف استفاده کردیم و با عضور از مدافعان، موقعیت ساختیم اما به گل نرسیدیم. در کل از عملکرد بازیکنان در این نیمه راضی بودیم.

 

منبع : ايسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه