ارسال به دیگران پرینت

استقلال شانس صعود از آسیا را دارد| نامجو مطلق مربی باتجربه‌ای است

پیشکسوت آبی پوشان گفت: با این که نامجو مطلق مربی موقت استقلال است، اما او آنقدر تجربه دارد که بتواند شانس صعود از گروه مقدماتی آسیا را افزایش دهد.

استقلال شانس صعود از آسیا را دارد| نامجو مطلق مربی باتجربه‌ای است

اصغر طالب نسب  اظهار داشت: استقلال در دو بازی نخست خود در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی نگرفت و روی کاغذ نسبت به الوحده و الاهی شانس کمتری برای صعود دارد. اما هنوز کار برای هیچ تیمی در این گروه تمام نشده و استقلال هم شانس صعود از گروه خود را دارد.

وی اضافه کرد: هنوز دور برگشت این بازی‌ها دست نخورده باقی است و از دور رفت هم یک دیدار باقی مانده است و آبی پوشان می‌توانند با استفاده از این فرصت امکان صعود به مرحله بعدی را داشته باشند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: با اینکه نامجو مطلق سرمربی موقت استقلال است، اما هم ایشان به لحاظ کار فنی و مربیگری تجربه لازم را برای هدایت تیم دارند و هم باتوجه به ماه‌ها حضورش در تیم، شناخت خوبی از شرایط دارد و در غیاب فرهاد مجیدی هیچکس مناسب‌تر از ایشان برای هدایت تیم نبود.

طالب نسب خاطر نشان ساخت: بعد از دربی روزهای بحرانی سراغ استقلال آمد و شرایط روحی مناسبی در تیم نیست. کادر فنی وظیفه خطیری در این بازی‌ها دارد و در حالی که باید شرایط بدنی و فنی بازیکنان را به بهترین حالت ممکن برساند، باید مراقب شرایط روحی هم بود. بازی اول برای استقلال بسیار مهم است و پیروزی در این بازی می‌تواند این شرایط روحی را به حداکثر برساند.

هافبک پیشین آبی پوشان در خصوص نقل و انتقالات و بازیکنانی که آبی‌ها برای فصل بعد به خدمت گرفته‌اند بیان داشت: نمی‌خواهم در مورد این بازیکنان پیش داوری کنم. برای همین صبر می‌کنیم تا عملکرد آنها را در طول فصل ببینیم. بسیاری از بازیکنان هستند که ممکن است در تیم‌های خود ستاره باشند اما در تیم‌های پرهوادار جواب ندهند. برای همین قضاوت در خصوص بازیکنان جدید را به آینده موکول می‌کنم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه