ارسال به دیگران پرینت

گل‌محمدی: خوشحالم اما صعودمان هنوز قطعی نشده| می‌توانستیم ‌گل‌های بیشتری بزنیم

سرمربی پرسپولیس پس از برتری تیمش بر التعاون می‌گوید از این نتیجه خوشحال است اما هنوز صعود تیمش به مرحله بعد قطعی نشده است.

گل‌محمدی: خوشحالم اما صعودمان هنوز قطعی نشده| می‌توانستیم ‌گل‌های بیشتری بزنیم

 یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس پس از برتری تیمش برابر التعاون عربستان و صدرنشینی در گروه C لیگ قهرمانان آسیا، در نشست خبری گفت: به همه هواداران‌مان تبریک می‌گویم و این برد را به آن‌ها تقدیم‌ می‌کنم. به بازیکنان به خاطر تلاش مضاعف برای کسب سه امتیاز تبریک می‌گویم چرا که با جان‌ودل و غیرت خود بازی کردند و از تک‌تک آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی درباره عملکرد تیمش در این دیدار گفت: در مجموع بازی خوبی انجام دادیم. در فاز دفاعی توانستیم خیلی از فضاهای حریف را بگیریم و هیچ موقعیتی به آن‌ها ندادیم و در فاز هجومی و در هنگام تصاحب توپ و انتقال آن به ضد حمله خوب ظاهر شدیم. می‌توانستیم با گل‌های بیشتری بازی را ببریم. بابت گرفتن این سه امتیاز خیلی خوشحال هستیم اما هنوز صعود ما قطعی نیست و بازی‌های مهم دیگری در پیش داریم که باید روی آن ها تمرکز کنیم و بازی‌های خوبی انجام دهیم.

سرمربی پرسپولیس درباره غیبت نوراللهی در ترکیب تیمش گفت: مسابقات با فشردگی بالایی دنبال می‌شود و در نتیجه، در این دیدار به دوٰ سه بازیکن استراحت دادیم. در هر صورت در تورنمنتی سخت با شرایط خاص قرار داریم که باید هر سه روز بازی کنیم. این اتفاق، شرایط را برای تیم‌ها و بازیکنان سخت کرده است. مجبوریم به بازیکنان استراحت بیشتری بدهیم.

وی درباره بازی تیمش با الدحیل و غیبت مهدی بن عطیه به علت اخراج مقابل الشارجه ادامه داد: ما با الدحیل قطر بازی داریم. در اینکه بن‌عطیه بازیکن خوبی است شکی وجود ندارد اما ما با تیمی بازی داریم که بازیکنان خوبی دارد. الدحیل تیم بزرگی است و بازیکنان جایگزین خوبی دارد. به غیبت بن‌عطیه در مقابل پرسپولیس فکر نمی‌کنیم.

گل‌محمدی درباره بازگشت تیمش به روزهای اوج بعد از حذف پرسپولیس از مرحله حذفی لیگ قهرمانان در سال گذشته و ناکامی در فینال مسابقات در سال ۲۰۱۸، اظهار کرد: امسال شرایط خاصی بر فوتبال آسیا حاکم شده که نشات گرفته از شیوع ویروس کرونا است. در نتیجه مجبور شدیم بدون هواداران بازی کنیم. بخش عمده‌ای از قدرت ما به حمایت هواداران در ورزشگاه آزادی بر می‌گردد. ما اگر با این تیم‌ها در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردیم، شرایط برای ما بهتر می‌شد. در سال ۲۰۱۸ مشخصا حمایت ویژه هواداران از تیم فوق‌العاده بود و اصلی‌ترین دلیل صعود تیم به مراحل بالا و رسیدن به فینال حضور هواداران پرتعداد و پرشور بود. ما امسال از این بخش از قدرت تیمی خودمان محروم هستیم که در هر صورت بازیکنان با تلاش مضاعف خود این مسئله را جبران می‌کنند.

وی ادامه داد: اولین هدف ما در سال جاری صعود از دور گروهی است تا در مراحل بعدی بازی‌های هماهنگ‌تری را انجام دهیم. بازیکنان زیادی به تیم ما اضافه شدند و فکر می‌کنم در هر بازی نسبت به بازی قبل با هماهنگی بیشتری بازی می‌کنیم. امیدوار به صعود هستیم و امیدوارم در هر صورت تیمی که به فینال می‌رود، پرسپولیس باشد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • داد ارسالی در

      الدحیل میدون باخت مقابل پرسپولیس یعنی حذف.واسه همین با تمام قوا روبروی پرسپولیس ظاهر میشه.بازیکنا و مربی پرسپولیس باید بدونن علاوه بر تلاش بی حد و حصر در این بازی باید فوق العاده باهوش باشن تا اسیر حرفه ای گری الدحیلی ها نشن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه