ارسال به دیگران پرینت

بوکس | مبارزه قوی ترین مرد جهان بامزاحمی که وارد خانه اش شده بود

ادی هال ، قوی ترین مرد جهان در سال ۲۰۱۷ می گوید که مردی مزاحم بدون اجازه وارد باغچه خانه وی شده و وقتی با او مواجه شده پیشنهاد مبارزه با این قوی ترین مرد سابق جهان داده است. ادی هال ساکن منطقه ای در نیوکاسل است و وقتی در سونای خانه اش در حال استراحت بود مردی مزاحم را در باغچه خانه اش دید. ادی قوی ترین مرد بریتانیا برای ۶ سال بود که لقب «هیولا» (the beast) را به خاطر جثه قابل توجهش بدست آورده بود. هال که دو فرزند دارد در مصاحبه با روزنامه سان گفته است: «او مشت هایش را بالا گرفت و گفت بیا کمی مشت زنی کنیم. پیرمرد دیوانه ای بود».

بوکس |  مبارزه قوی ترین مرد جهان بامزاحمی که وارد خانه اش شده بود

قوی ترین مرد جهان

از زمان نقل مکان به خانه جدیدش، قوی ترین مرد سابق جهان یک سیستم امنیتی بسیار مدرن نصب کرده است. خانواده ادی هال از قبل نیز مشکلات امنیتی داشته و گاه و بیگاه طرفداران هال برایشان مزاحمت ایجاد کرده بودند. در خانه قبلی شان، طرفداران ادی هال در ساعات اولیه صبح از حصار حیاط آن ها بالا رفته و از او و خانواده اش درخواست امضا و عکس می کردند. هال در ادامه چنین گفته است: «اگر چه بسیار بی ضرر به نظر می رسند اما کاملاً نگران کننده هستند». وی به سوراخی بزرگ در میان بوته های انبوه اطراف خانه اش اشاره می کند و می گوید که افراد بدذات ممکن است از میان آن ها عبور کرده و وارد ملک شخصی آن ها شوند.

قوی ترین مرد جهان

ادی هال اکنون در حال تمرین برای آماده سازی خود به منظور یک مسابقه بوکس با رقیبش هافثور پی‌یرشون ، دیگر قهرمان مسابقات قوی ترین مردان جهان و بازیگر نقش کوهستان در سریال بازی تاج و تخت در لاس وگاس است.  این دو مرد قوی هیکل و قهرمان مسابقات قوی ترین مردان جهان در سال ۲۰۱۷ در این مسابقات با هم رقابت کردند که در نهایت با پیروزی ادی هال همراه بود. پی‌یرشون اما نسبت به نتیجه این رقابت اعتراض داشته که با واکنش ویدیویی تند هال همراه شد. در جریان این مسابقه داوران هافثور پی‌یرشون را به خاطر خم کردن پاهایش هنگام بلند کردن یک وزنه جریمه کردند، اشتباهی که به قیمت از دست رفتن مقام قهرمانی این مسابقات برای بازیگر نقش کوهستان تمام شد.

قوی ترین مرد جهان

در پایان مسابقات، پی‌یرشون که اعتقاد داشت به ناحق جریمه شده و عنوان قوی ترین مرد جهان را از دست داده از دست دادن با ادی هال خودداری کرد. از آن زمان به بعد دشمنی بین این دو وجود داشته و هال گفته که تنها به دلیل بازی در سریال بازی تاج و تخت بود که برخی پی‌یرشون را شایسته رسیدن به عنوان قهرمانی قوی ترین مردان جهان در سال ۲۰۱۷ می دانند. وی در این باره چنین گفته است: «پی‌یرشون تو و مردان بله قربان گویت باید از خودتان شرمنده باشید. حرف زدن ساده اس تو من از شنید دروغ ها و بهانه هایی که از دهان های شما بیرون می آید خسته و منزجر شده ام. تو قبلا مرد خوبی بوده و باور بکنی یا نه، قبلا تو را در میان دوستان خوبم قرار می دادم اما مردان بله قربان گوی اطرافت تو را مسموم کرده اند».

قوی ترین مرد جهان

هافثور پی‌یرشون سال گذشته توانست رکورد ددلیفت جهان که در اختیار ادی هال بود را با بلند کردن ۵۰۱ کیلوگرم به مقدار یک کیلوگرم ارتقا داده و به نام خود ثبت کند.

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه