ارسال به دیگران پرینت

باشگاه استقلال «شرکت سهامی پرسنل وزارتخانه» است!

باشگاه استقلال در شرایط مناسبی نیست و همین مساله باعث شده تا پیشکسوتان و هواداران این باشگاه نظرات متفاوتی نسبت به مدیران آن داشته باشند.

باشگاه استقلال «شرکت سهامی پرسنل وزارتخانه» است!

سعادتمند

احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اظهارات بی‌مورد برخی افراد گفت: من نمی‌دانم مبنای این ادعاها چیست، ولی ما در انتخاب، مذاکره و عقد قرارداد با اسپانسرها و همه موارد با هماهنگی هیات‌مدیره اختیار تام داریم و تا امروز هم هیچ موردی وجود نداشته که بخواهیم قرارداد ببندیم و اقداماتی مثبت برای باشگاه انجام دهیم و کسی مانع شود. وی افزود: همه می‌دانند در چه زمان و موقعیتی به استقلال آمده‌ام که شاید کمتر کسی می‌توانست در این برهه مدیریت باشگاه استقلال با دنیایی از بدهی‌های ارزی و ریالی و مشکلات حقوقی و فنی را بپذیرد. اینکه بیرون گود باشیم و ادعا کنیم کار سختی نیست با آگاهی کامل آمده‌ام و به تمامی مشکلات واقف هستم، چندین بحران بزرگ را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در بدترین شرایط اقتصادی و بروز کرونا برطرف و حل‌وفصل کردیم اقدامات بسیار خوبی را انجام و اقدامات بی‌سابقه‌ای در دست اجرا و برنامه جامع و کامل 3 ساله داریم و اگر دلسوزان مدعی اجازه دهند مورد به مورد در زمان خودش عملیاتی خواهد شد. مدیرعامل استقلال ادامه داد: آیا این دلسوزان انتظار دارند ظرف مدت 3ماه تمامی مشکلات آن هم مشکلاتی چون قراردادهای نجومی بی‌فایده کارشناسی نشده که متاسفانه دست نامحرمان هم در آنها دیده می‌شود و میلیاردها تومان پول بیت‌المال این مملکت را هدف قرار داده، برطرف نماییم. چرا طی سالیان متمادی این اتفاق نیفتاده، حال که تیم و بچه‌های باغیرت آن در شرایط کرونا با همه وجود تلاش می‌کنند و یکی دو تا عزل و نصب بهانه‌ای شده برای سرکوب باشگاه بزرگ. جهت اعلام و اظهارنظر عزیزان باید اعلام کنم هدفمندتر از گذشته با عزمی جزم و اراده‌ای مصمم با کمک هواداران باشگاهی رویایی خواهیم ساخت. هواداران برای فصل بعد خواهند دید شادی را به این صاحبان اصلی بر می‌گردانیم. افتخارات دیگر را به تالار بی‌شمار افتخارات پرطرفدارترین تیم در آسیا اضافه خواهیم کرد. ضمن ارج نهادن به تمامی نظرات منتقدان و دلسوزان واقعی استقلال از سایر عزیزان هم می‌خواهم به باشگاه خودشان وقت بدهند حتی معجزه هم نمی‌تواند ظرف 3ماه صورت گیرد. با آرزوی سلامتی برای تمامی اعضای باشگاه بزرگ استقلال و هواداران دلسوز و متعصب آبی‌پوش.

اولیایی

کاظم اولیایی در خصوص از هم‌گسیختگی مدیریت در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و تصمیماتی که برای این دو باشگاه در بخش‌های مختلف اتخاذ می‌شود اظهارکرد: من چندی قبل هم اشاره کردم که باشگاه‌ها در وزارت شده‌اند شرکت سهامی هر مدیر در هر وزارتخانه. هر مدیری در وزارت از دو باشگاه سهم می‌خواهد و آنها نیروهای مدنظرشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مدیران عامل این دو باشگاه معرفی می‌کنند. وقتی ساختار باشگاه‌ها معیوب است طبیعتا هر کسی به خودش اجازه می‌دهد فردی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به این دو باشگاه تحمیل کند. وی افزود: عدم ارائه لایحه نظام باشگاهداری به وزارتخانه‌ها مربوط به امروز و دیروز نیست و 15سال است که در مجلس خاک خورده است. مستحضرید که پروانه باشگاهداری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در حال حاضر کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش صادر می‌کند، ولی جالب است که خودشان تعریفی از باشگاهداری ندارند. برای ما جالب است آیا یکی از وکلای مجلس شورای اسلامی با خود نمی‌گوید که آیا این فوتبال ساختار دارد یا خیر؟ آیا آنها نمی‌گویند باشگاه‌ها به چه شیوه‌ای در حال اداره‌شدن هستند؟ وقتی چنین اتفاقاتی می‌افتد طبیعتا هر مدیری در وزارت یک سهمیه برای خودش در باشگاه‌ها در نظر می‌گیرد. مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که وقتی یک مدیر نمی‌تواند برای باشگاه مسئول روابط عمومی انتخاب کند و آیا این موضوع هم تقصیر وزارتخانه است، عنوان کرد: زمانی که من اختیار داشته باشم و مدیر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انتخاب نکنم حرف شما درست است، ولی مدیرعامل استقلال الان اختیاری ندارد. اگر قرار باشد به سفارش این و آن نفرات به باشگاه بیایند، نه‌تنها وزیر، بلکه همه می‌خواهند در آنجا سهم داشته باشند. از نظر من استقلال شرکت سهامی پرسنل وزارتخانه است و هر مدیری برای خودش در وزارتخانه یک نفر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کنار می‌گذارد که به باشگاه استقلال برای پست‌های مختلف معرفی کند. وی خاطرنشان کرد: اگر همین حالا سازمان بازرسی کل کشور به دیوان محاسبات بگوید تعریف استقلال در وزارتخانه چیست، این دیوان پاسخی ندارد. مشکلات در این باشگاه‌ها بسیار زیاد است که یکی از آنها انتخاب نفرات برای روابط عمومی، معاونت‌ها و... است. اولیایی تصریح کرد: شنیده‌ام مدیرعامل باشگاه اعلام کرده مدیرروابط عمومی قبلی‌اش به‌خاطر مریضی فرزندش کناررفته، در حالی که من این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌پذیرم. فرد جدیدی هم که آمده و ظاهرا مشکلاتی داشته که ایشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم نه در ورزش دیده‌ بودم و نه می‌شناختم.

حجازی

آتیلا حجازی درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال اظهارکرد: شرایط استقلال با توجه به ابتلای چند بازیکن به کرونا خوب نیست و تیم ترکیب کاملی ندارد. وقتی تیم کامل نباشد، به مشکل می‌خورد. امیدوارم مشکلات این تیم به پایان برسد. وی درباره علت ناکامی استقلال در چند دیدار گذشته تصریح کرد: داوری در بازی با فولاد کمی به ضرر استقلال بود. نمی‌خواهم بگویم داور عامل شکست بود، اما روی نتیجه تاثیرگذار بود. در دیدار با سایپا بی‌عدالتی را دیدیم و با وجود اینکه استقلال سوار بازی بود، نتوانست به پیروزی دست یابد. در بازی با تراکتورتبریز هم چند مهره سرشناس تیم غایب بودند. تیمی که دو بازیکن اصلی‌اش را نداشته باشد به مشکل می‌خورد، چه رسد به اینکه تعداد زیادی از بازیکنان شاخص غایب باشند. پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه باید از فرهاد مجیدی حمایت شود، گفت: نظر شخصی‌ام این است که باید از مجیدی حمایت کنند تا فصل آینده تیم قدرتمندی را بسازد. این حمایت باید از طرف مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره صورت بگیرد. امیدوارم امسال استقلال سهمیه آسیا را بگیرد و در جام حذفی قهرمان شود. حجازی در واکنش به ناراحتی هواداران استقلال از نتایج آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: استقلال چندین سال است که قهرمان نشده، اما همه باید دست‌به‌دست هم بدهند تا تیم به روزهای خوبش بازگردد.

 

منبع : آرمان ملی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه