ارسال به دیگران پرینت

رئیس فدراسیون | داستان نامه گلایه‌آمیز آرش میراسماعیلی به صدا و سیما

رئیس فدراسیون جودو گفت: سعی کردیم اختلافات را کنار بگذاریم و به صورت واحد عمل کنیم و آقای درخشان را وارد کار کردیم.

رئیس فدراسیون | داستان نامه گلایه‌آمیز آرش میراسماعیلی به صدا و سیما

 آرش میراسماعیلی در حاشیه افتتاح تالار مشاهیر ورزش کشور در جمع خبرنگاران در خصوص شکایت ایران به CAS گفت: موضوع دادگاه بین‌المللی است و معمولا برای ما با توجه به ذهنیت‌های منفی که وجود دارد، کار سختی داریم. سعی کردیم اختلافات را کنار بگذاریم و به صورت واحد عمل کنیم و آقای درخشان را وارد کار کردیم.

لایحه را آماده می‌کنیم. فردا با علی‌نژاد جلسه داریم و با وزیر ورزش و صالحی امیری جلسه داشتیم و می‌خواهیم لایحه پایانی را با مشورت با همه ببندیم.

وی تاکید کرد: سفارت ایران در سوئیس با ما همکاری خوبی داشته تا تیم اعزامی دفاع خوبی داشته باشد. لایحه ارسال شده ولی لایحه پایانی طرف دو سه هفته آینده باید اعلام شود.

هیئت اعزامی متشکل از خودم، سرمربی وقت تیم ملی، داورزنی و سجادی است.

میراسماعیلی گفت: مصاحبه پخش شده از صدا و سیما از منصوری جای گلایه دارد. برای ریاست صدا و سیما نامه نوشتم. منصوری علیه ایران در CAS شهادت داده و علیه ایران با رسانه‌های معاند مصاحبه کرده است. درخشنده به عنوان برادر من زحمت زیادی کشید ولی محل کار وی با حضور او مخالفت کرد و کعبی‌زاده، سرپرست دبیری شد تا کارها پیش برود.

رئیس فدراسیون جودو تصریح کرد: کار پسندیده‌ای است که قدردان کسانی باشیم که در ورزش زحمت کشیده‌اند. جای تشکر دارد که در زمان حیات از این ورزشکاران تجلیل شود. امیدوارم این برنامه‌ها ادامه داشته باشد.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه