ارسال به دیگران پرینت

سفیر روسیه در اسرائیل | ممکن است برخی از مفاد برجام اصلاح شود، اما این منوط به مذاکره با طرف‌های ذینفع و مقامات ایرانی است

سفیر روسیه در اسرائیل درباره بازگشت «جو بایدن» فرد منتخب ریاست جمهوری آمریکا از سوی رسانه‌های آمریکایی گفت، اگر امریکا به این توافق بازگردد مسائل خیلی ساده‌تر خواهد شد و برای کاستن از نگرانی‌ها مفید است و ایران نیز این امکان را خواهد یافت تا برنامه صلح آمیز هسته‌ای خود را توسعه دهد.وی با اشاره به گفته‌های بایدن مبنی بر تقویت برجام گفت: «ممکن است برخی از مفاد اصلاح شود، اما این موضوع منوط به مذاکره با طرف‌های ذینفع و مقامات ایرانی است.»


سفیر روسیه در اسرائیل  |   ممکن است برخی از مفاد برجام اصلاح شود، اما این منوط به مذاکره با طرف‌های ذینفع و مقامات ایرانی است

سفیر روسیه در فلسطین اشغالی بر خلاف ادعاهای رژیم صهیونیستی گفته که فعالیت‌های ایران در منطقه عامل مشکلات نیست.

سفیر روسیه در فلسطین اشغالی با رد اتهامات صهیونیست‌ها علیه ایران گفت که خروج آمریکا از برجام باعث بروز مشکلات کنونی شده است.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» «آناتولی ویکتوروف» سفیر روسیه در فلسطین اشغالی روز سه‌شنبه گفت: «فعالیت‌های ایران، مشکل منطقه نیست. مسئله این است که کشورهای منطقه باهم تفاهم ندارند و مشکل دیگر نیز عدم پایبندی به قطعنامه‌های سازمان ملل در درگیری بین اسرائیل و فلسطین و درگیری‌های میان اسرائیل-اعراب است.»

وی با اشاره به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه گفت که رژیم اسرائیل نباید به قلمرو کشورهای عضو سازمان ملل حمله کند.

این دیپلمات روس ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره نقض برجام از سوی ایران را رد کرد و گفت که اعتقادی به این مسئله ندارد. وی در این زمینه گفت، اولین گام را همکاران آمریکایی برداشتند و متاسفانه از برجام خارج شدند و این باعث شد تا ایران نیز گامهایی اتخاذ کند.

سفیر روسیه در فلسطین اشغالی درباره بازگشت «جو بایدن» فرد منتخب ریاست جمهوری آمریکا از سوی رسانه‌های آمریکایی گفت، اگر امریکا به این توافق بازگردد مسائل خیلی ساده‌تر خواهد شد و برای کاستن از نگرانی‌ها مفید است و ایران نیز این امکان را خواهد یافت تا برنامه صلح آمیز هسته‌ای خود را توسعه دهد.

وی با اشاره به گفته‌های بایدن مبنی بر تقویت برجام گفت: «ممکن است برخی از مفاد اصلاح شود، اما این موضوع منوط به مذاکره با طرف‌های ذینفع و مقامات ایرانی است.»

سفیر روسیه در فلسطین اشغالی درباره اینکه آیا روسیه اقدام به فروش سلاح به ایران خواهد کرد گفت: «ایران کشوری با حاکمیت مستقل است. چرا که نه؟ من از برنامه‌های خاص در این مورد اطلاعی ندارم و این مسئله‌ای است که نیازمند مذاکره است.»

وی در خاتمه گفت که موضوع فلسطین نیز نباید به کنار گذاشته شود وعادی سازی روابط تل آویو با برخی کشورها نباید جایگزین حل مسئله فلسطین و اسرائیل شوند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه