ارسال به دیگران پرینت

دولت سیزدهم | تغییر در کابینه

تغییرات جدید در دولت سیزدهم | محسن رضایی تایید کرد

سایت نزدیک به محسن رضایی: تغییر برخی اعضای کابینه،«قطعی» است .

تغییرات جدید در دولت سیزدهم | محسن رضایی تایید کرد

استیضاح وزرای تعاون و صمت دارای بیشترین امضا برای به جریان انداختن استیضاح آنها بود. اما بر اساس رایزنی های که بین مجلس و دولت انجام شده بود تصمیم براین شد که کارگروه هایی جهت ارزیابی عملکرد برخی از وزرا تعیین شده و گزارش خود را به مراجع تصمیم گیر در دولت ارسال کند.

با توجه به اینکه برخی از حوزه های مورد انتقاد در دولت در این فرصت حدودا یکساله نتوانسته اند پاسخ مناسبی به گلایه های مردمی و انتقادات کارشناسان حوزه خود داشته باشند لذا تغییر در این سمت ها به مرحله قطعیت رسیده و درباره انتصاب افراد جایگزین مناسب رایزنی هایی در حال انجام شدن است.

بیشتر بخوانید:

 

«فرزین رییس بانک ملی» ، «زاکانی شهردار تهران» ، «فتاح رییس بنیاد مستضعفان» ، «بذرپاش رییس دیوان محاسبات» ، «حاج بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس» ،«سعید محمد دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی» «سردار محمدرضا حسنی آهنگر رییس دانشگاه امام حسین(ع) و بسیاری از افراد دیگر اسامی هستند که این روزها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به عنوان گزینه های جایگزین برای برخی از صندلی های پاستور مطرح شده و گفته می شود که در روزهای آتی این افراد به دولت خواهند پیوست.

منبع : تابناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه