ارسال به دیگران پرینت

سردار فدوی:

هواپیمای اوکراینی | حکم مقصران تا قبل از سالگرد این اتفاق صادر می شود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در یک ماه گذشته از تشکیلات قضایی پیگیری کردیم که اعلام کردند فقط حکم قاضی برای مقصران هواپیمای اوکراینی باقی مانده است و موضوع دیه‌ها باید تا قبل از سالگرد شهادت شهدای هواپیمای اوکراینی تعیین تکلیف شود. فرزندان نخبه‌های پایدار در این هواپیما بودند و شهید شدند، به خانواده‌ شهدا تک تک سر زدیم، قول می‌دهیم که حکم قاضی برای مقصران در سقوط هواپیمای اوکراینی تا پیش از سالگرد این اتفاق ناگوار صادر و دیه و بیمه به نرخ بین المللی که رقم بالایی است به خانواده‌ها پرداخت شود.

هواپیمای اوکراینی  |  حکم مقصران تا قبل از سالگرد این اتفاق صادر می شود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: قول می‌دهیم که حکم قاضی برای مقصران سقوط هواپیمای اوکراینی تا پیش از سالگرد این اتفاق ناگوار صادر شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره نتیجه تحقیقات سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: در یک ماه گذشته از تشکیلات قضایی پیگیری کردیم که اعلام کردند فقط حکم قاضی برای مقصران هواپیمای اوکراینی باقی مانده است و موضوع دیه‌ها باید تا قبل از سالگرد شهادت شهدای هواپیمای اوکراینی تعیین تکلیف شود.

فرزندان نخبه‌های پایدار در این هواپیما بودند و شهید شدند، به خانواده‌ شهدا تک تک سر زدیم، قول می‌دهیم که حکم قاضی برای مقصران در سقوط هواپیمای اوکراینی تا پیش از سالگرد این اتفاق ناگوار صادر و دیه و بیمه به نرخ بین المللی که رقم بالایی است به خانواده‌ها پرداخت شود.

سردار فدوی ادامه داد: سیستم قضایی 4 گروه متخصص حتی خارج از نیروهای مسلح برای تحقیق این پرونده انتخاب کرد و حتی این کار شبیه سازی هم شد و در شرایطی مانند یک رزمایش، سامانه دوباره شلیک کرد تا سیستم قضایی به همه ابعاد قضیه پی ببرد. اوایل آبان بود که از دادستانی سازمان قضایی نیروهای مسلح دوباره پیگیر شدیم که گفتند همه کارها انجام شده و فقط انشا حکم توسط قاضی مانده است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه