ارسال به دیگران پرینت

نایب ‌رئیس مجلس عضو ستاد کرونا شد

| نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی به عضویت ستاد ملی مقابله با کرونا درآمد.

نایب ‌رئیس مجلس عضو ستاد کرونا شد

با توافق حسن روحانی و محمدباقر قالیباف، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی به عضویت ستاد ملی مقابله با کرونا درآمد.

توافق رئیس مجلس و رئیس جمهور بر مبنای سوابق و همچنین کسوت نایب رئیسی اول مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است.

 

منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه