ارسال به دیگران پرینت

ویژگی‌های مطلوب جامعه روحانیت مبارز برای کاندیدای ریاست جمهوری

یک عضو شورای‌ مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان برخی از ویژگی‌های مطلوب کاندیدای ریاست جمهوری، گفت: اینکه آن شخص، چه فردی باشد و چگونه در انتخابات حضور پیدا می‌کند را هنوز نه نشانه‌ای از آن دیده‌ام و نه می‌توانم گمانه‌زنی را در این زمینه مطرح کنم.

ویژگی‌های مطلوب جامعه روحانیت مبارز برای کاندیدای ریاست جمهوری

حجت الاسلام محمدتقی رهبر با اشاره به آخرین تحولات و تصمیم‌گیری‌های جریان اصولگرایی برای انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: باید تاکید کنم که جامعه روحانیت مبارز در این زمینه یک هیئت را مشخص کرده که به این امر رسیدگی می‌کنند و  کارشان را تا به حال به خوبی و با موفقیت دنبال کرده‌اند که البته اعلام اخبار مربوط به آن از سوی خود این مجموعه اعلام می‌شود.

وی افزود: اما کاری که جامعه روحانیت از نظر تشکیلاتی انجام داده است، توسعه‌دادن این تشکل سیاسی باسابقه است تا در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف، اعضای جدیدی را به مجموعه خود بیافزاید.

این عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: این اقدامات جامعه روحانیت در کشور باعث شده که وحدت، همگرایی و هماهنگی بیشتری میان اصولگریان به وجود آید تا در کار انتخابات آینده زودتر به نتیجه برسند.

رهبر با یادآوری برگزاری نشست شورای‌ مرکزی جامعه روحانیت در دوهفته گذشته، گفت: در این ۱۴ روز اخیر البته به علت شیوع گسترده‌تر کرونا امکان برگزاری جلسه میسر نشد اما اجمالا باید بگویم جامعه روحانیت مبارز در فکر این است که یک همدلی تمام و کمال میان اصولگرایان به وجود بیاید.

این عضو جامعه روحانیت مبارز تأکید کرد: در پی این هستیم که نحوه حضور و اعلام کاندیدای ریاست جمهوری از سوی جریان اصولگرایی مطابق با منافع نظام و مصالح ملت باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام کاندیدا می‌تواند ویژگی‌های مدنظر جامعه روحانیت در انتخابات را دارا باشد، اظهار کرد: توده مردم ما ولایت‌مدار و حامی انقلاب هستند و می‌خواهند فردی ولایتمدار بر سر کار آید و تیمی که او را حمایت و همراهی می‌کند نیز انقلابی و مکتبی بیندیشد.

رهبر اظهار کرد: کاندیدای مطلوب انتخابات ریاست جمهوری باید بیشتر به فکر مردم باشد، در برابر زورگویان خارجی ایستادگی‌ کند، با اقشار فرودست بیشتر دمخور باشد و خود را از آنان بداند و خودش و اطرافیانش را بالاتر از مردم نداند.

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان تصریح کرد: حال اینکه آن شخص، چه فردی باشد و چگونه در انتخابات حضور پیدا می‌کند را من هنوز نه نشانه‌ای از آن دیده‌ام و نه می‌توانم هیچ گمانه‌زنی را در این زمینه مطرح کنم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه