ارسال به دیگران پرینت

روحانی | اعمال محدودیت‌ها فقط به خاطر حفظ سلامتی مردم است

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت لحظه ای از درد، مشکلات و مصائب مردم غافل نیست، اطمینان داد که همه اعضای دولت با تمام توان برای رفع مشکلات و تامین کالاهای ضروری و نیازهای ارزی کشور می کوشند و نوکری و خدمت به مردم را افتخار خود می دانند. روحانی با بیان اینکه اعمال محدودیت‌ها فقط به خاطر حفظ سلامتی مردم است گفت: در شش ماه امسال در بخش تولید صنعت ۶.۴ درصد و در فروش ۸ درصد رشد داشته ایم.


روحانی  |   اعمال محدودیت‌ها فقط به خاطر حفظ سلامتی مردم است

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت لحظه ای از درد، مشکلات و مصائب مردم غافل نیست، اطمینان داد که همه اعضای دولت با تمام توان برای رفع مشکلات و تامین کالاهای ضروری و نیازهای ارزی کشور می کوشند و نوکری و خدمت به مردم را افتخار خود می دانند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت در عین حال از همه مسوولان کشور خواست با قدرت و توانمندی مضاعف، برای پیشبرد و تحقق مسوولیتی که در خدمت به مردم بر عهده دارند، تلاش کنند.

رئیس جمهور، جنگ اقتصادی تحمیلی دشمن از سال 97، سیل سال 98 در 25 استان و شیوع بیماری کرونا از پایان سال 98 را سه امتحان بزرگ برای مردم، مسوولان و مدیران کشور دانست و تاکید کرد که مردم و مسوولان کشور از همه این آزمون ها، سربلند بیرون آمدند.

روحانی با تبریک رفع تحریم ظالمانه تسلیحاتی کشورمان از 27 مهرماه به ملت ایران گفت: این تحریم ظالمانه 10 ساله با مقاومت مردم و تلاش دیپلماتهای کشورمان، از روز یکشنبه 27 مهرماه و به رغم تلاشهای 4 ساله آمریکا، رفع می شود.

رئیس جمهور افزود: آنها که می گویند برجام چکار کرده است این یکی از آنها است. از یکشنبه می توانیم تسلیحات بخریم و بفروشیم و این یکی از آن اقداماتی بود که دولت تدبیر و امید انجام داد.

روحانی در ادامه به اقدامات ویرانگر حاکمان کاخ سفید در منطقه اشاره کرد و گفت: ببنید اینها با افغانستان چه کردند و در این کشور چه خبر است و غرب و شرق آن در دست کیست؟ آنهایی که ادعای از بین بردن داعش را داشتند ببینید چکار کردند؟ دولت آمریکا بگوید کدام موفقیت را در سیاست خارجی طی 4 سال گذشته بدست آورده است؟

رئیس جمهور با بیان اینکه حاکمان کاخ سفید در تمام موارد شکست خورده اند، اظهارداشت: آنها حتی یک موفقیت ندارند جز اینکه با زور و با لحن بی ادبانه ای که مدیر یک جمع کوچک هم از آن لحن و کلمات استفاده نمی کند، سخن بگویند که البته نشان می دهد ایستادگی و قدرت ملت ایران آنها را بشدت عصبانی کرده و به زانو در آورده است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه