ارسال به دیگران پرینت

یک فعال سیاسی: کاندیدای ۱۴۰۰ به‌جای تازه‌نفسی، باتجربه باشد

یک نماینده سابق مجلس گفت: رئیس جمهور آتی با توجه به مشکلات سیاسی اقتصادی و بین‌المللی کشور بهتر است از افراد باتجربه باشد.

یک فعال سیاسی: کاندیدای ۱۴۰۰ به‌جای تازه‌نفسی، باتجربه باشد

جلال میرزایی  در ارتباط با ویژگی‌های کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: اگر به شرایط اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و روابط خارجی کشور نگاه کنیم به خوبی متوجه می‌شویم که در شرایط خاصی هستیم. نه فقط تحت فشارهای بین‌المللی و تحریم‌ها قرار گرفته‌ایم بلکه  با حجمی از مشکلاتی رو به‌رو شدیم که حاصل انباشته شدن طی سالیان گذشته بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به این شرایط و واقعیات انتظار هم مردم این است که افرادی با تجربه به صحنه انتخابات بیایند که بتوانند به کم تر شدن فشار روی مردم کمک کنند.

این نماینده سابق تاکید کرد: احزاب و گروه های سیاسی وظیفه دارند تا به شناسایی کاندیدایی بپردازند که اولا برنامه داشته باشد دوما در کارنامه خود تجربه گره باز کردن از مشکلات مردم را داشته باشد. امسال سال حساسی‌است  و با توجه به محدودیت‌های مالی که تحت فشار تحرمی‌ها برای کشور ایجاد شده رئیس جمهور بعدی باید برنامه مدونی رد حوزه اقتصادی داشته باشد.

میرزایی تصریح کرد: برخلاف سیاسیون دو جناح که نگاهشان این است که فردی تازه کار بیاورند، من فکر می‌کنم با مشکلاتی که داریم به  افراد با تجربه نیاز بیش‌تری خواهیم داشت تا افراد تازه نفس.

وی در پایان گفت: از نظر بنده معیشت مردم با سیاست خارجی گره خورده است و علاوه بر توانایی اقتصادی رئیس جمهور آتی باید بتواند ارتباط موثر سازنده و با اقتداری در حوزه سیاست خارجی برای کشور فراهم سازد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه