ارسال به دیگران پرینت

مستند سازی عملکرد هشت سال اخیر وزارت کشور

نشست کمیته تدوین گزارش عملکرد و مستندسازی اقدامات ۸ ساله وزارت کشور برگزار شد

مستند سازی عملکرد هشت سال اخیر وزارت کشور

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، نشست کمیته تدوین گزارش عملکرد و مستند سازی اقدامات ۸ ساله وزارت کشور در دولت تدبیر و امید به ریاست طالبی رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و رئیس کمیته مذکور برگزار شد.

طالبی در این نشست ضمن تاکید بر ضرورت نظم و تعهد، به عنوان دو مولفه اساسی در تهیه گزارش عملکرد وزرات کشور که ماحصل تلاش ده ها هزار نفر ساعت کارشناس و مدیر در سطوح ملی استانی و شهرستانی است، گفت: ارسال به موقع گزارشات و دقت در کیفیت آن مورد انتظار این کمیته است.

 وی با ذکر این نکته که پایان شهریور ماه آخرین مهلت ارسال گزارش اولیه عملکرد واحدها است، تصریح کرد: درخصوص گزارش عملکرد وزارت کشور در بخش «صوتی وتصویری» تصمیمات لازم با همکاری سازمان امور اجتماعی و روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور اتخاذ شده است و پیگیری های مربوطه درحال انجام است. 

طالبی همچنین اظهار کرد: گزارش نهایی باید علاوه بر وظایف ذاتی، منطبق بر برنامه های ابلاغی ریاست جمهوری، اهداف و برنامه های وزیر کشور و سایر اسناد بالا دستی باشد که در نهایت در کمیته تدوین به مسئولیت این مرکز و با حضور مشاورین ذیربط نهایی خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: انشاءالله گزارش های عملکرد استانداریها هم در چارچوب و زمان بندی تعیین شده توسط استانداریها تدوین و درایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سالجاری، رونمایی خواهد شد

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه