ارسال به دیگران پرینت

سیاست های اصولگرایان برای انتخابات شوراها ابلاغ شد

یک فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه سیاست های انتخاباتی اصولگرایان برای انتخابات شوراهای شهر به استان ها ابلاغ شده است، گفت: اصل بر ارائه لیست واحد در میان جریان اصولگرا است‌.

سیاست های اصولگرایان برای انتخابات شوراها ابلاغ شد

حمیدرضا ترقی با اشاره به اینکه در بین اصولگرایان فعالیت های انتخاباتی شوراهای شهر جلوتر از انتخابات ریاست جمهوری است، اظهار کرد: سیاست ها و برنامه های انتخابات شوراها آماده و به استان ها ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: برای انتخابات شوراها وحدت استانی مورد توجه است و نیروهای استانی باید متناسب با شرایط برای رسیدن به وحدت تلاش کنند. اصل بر ارائه لیست واحد در میان جریان اصولگرا است‌. از سویی توجه به شاخص های مدیریت شهری و تخصصی کار کردن در شورا مورد تاکید است.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه دربا ه انتخابات ریاست جمهوری نیز تصریح کرد: برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری زود است، ولی کارهای مطالعاتی اولیه و برنامه ریزی ها درباره نحوه شکل گیری وحدت و انسجام و شکل گیری دولت جوان انقلابی آغاز شده است.

ترقی با بیان اینکه منتظر طرح مجلس شورای اسلامی برای اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری هستیم، گفت: اینکه اصولگرایان خود را از حالا پیروز انتخابات ریاست جمهوری بدانند، شاید موضع منطقی و درستی نباشد، زیرا شرایط داخلی و خارجی خیلی پیچیده است و تا انتخابات زمان قابل توجهی باقی مانده است‌. از سویی عملکرد مجلس یازدهم، ارائه برنامه مناسب برای اداره کشور، وحدت و انسجام و کیفیت نامزدهای معرفی شده از الزامات پیروزی در انتخابات است و اگر این الزامات رعایت نشود، به سادگی نمی توان امید به موفقیت در انتخابات داشت‌.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • محمدرضا ارسالی در

      بسیار دولت نا کار آمد بوده است و آبروی ایران را برده اند در اقتصاد و در سیاست بین المللی ایران بی اتبار کرده است امیدوارم که دولت بد این گونه نباشد

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه