ارسال به دیگران پرینت

هیچ مسئولی در هیچ رده‌ای نباید خودش را پشت رهبری انقلاب پنهان کند

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی گفت: باید گزارش‌های جامع و البته دقیق و با اطلاعات به‌روزی از شرایط واگذاری‌ها به مردم داده شود ؛ چرا که این امر به تقویت بنیه سلامت‌سازی نظام کمک می‌کند.

هیچ مسئولی در هیچ رده‌ای نباید خودش را پشت رهبری انقلاب پنهان کند

محمدجواد محمدی نوری دبیر اول جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت  با اشاره به اینکه بزودی جنبش مطالبه‌گری جوانان ایران مسئولان را به چالش دعوت خواهد کرد، گفت: هیچ مسئولی در هر رده‌ای نباید خودش را پشت رهبری انقلاب پنهان و از ایشان خرج کند چرا که این بداخلاقی تبعات قابل‌قبولی برای جامعه ندارد.

وی با بیان اینکه قطعا رهبری موافق اعمال و اقدامات غیرقانونی برخی نیستند، اظهار کرد: در این وضع نابسامان اقتصادی و شرایط اجتماعی ناشی از فقر و گرانی و تشکیل ۳۸۰ هزار پرونده دریافت ودیعه مسکن تا به امروز آنهم با شرایط غیرمنطقی، نگران کننده است.

محمدی نوری در بخش دیگری با اشاره به سخنان اخیر رئیس بنیاد مستضعفان تأکید کرد: آقای فتاح باید گزارش جامعی از واگذاری‌های بنیاد به مردم ارائه کند و البته در این میان اطلاعات دقیق و به‌روزی را از شرایط اموال بنیاد به مردم ارائه دهد که این اقدام موجب تقویت بنیه سلامت‌سازی نظام خواهد شد.

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی گفت: اموال این دستگاهها، اموال عمومی و بیت المال است و از دستگاه قضایی درخواست می‌کنیم که بطور جدی بر موضوع واگذاری‌ها نظارت داشته باشد. وی تاکید کرد: چرا باید مردم هزینه‌هایی که در قانون اساسی رایگان اعلام شده مثل آموزش و پرورش و تامین اجتماعی و ورزش و محیط زیست را بپردازند و چرا مناطق محروم مورد توجه جدی قرار نمی‌گیرند؟ دبیر اول جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در پایان تاکید کرد: جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در حال ارسال گزارشی جامع از مشکلات نسل جوان و تبعیض‌ها و رفتارهای شخصی‌گرایانه برخی نهادها با هدف ناامید ساختن جوانان به انقلاب به محضر رهبری انقلاب هستیم. انتهای پیام

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه