ارسال به دیگران پرینت

رهامی: شرایط موجود حاصل مدیریت اصولگرایان و اصلاح‌طلبان است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: فردی که نگاه ملی دارد و صاحب ایده و فکر جدید باشد، در انتخابات۱۴۰۰ زمینه رای بیشتری نسبت به چهره های شناخته شده اصولگرا یا اصلاح طلب دارد.

رهامی: شرایط موجود حاصل مدیریت اصولگرایان و اصلاح‌طلبان است

حجت الاسلام والمسلمین محسن رهامی با اشاره به اینکه مردم منتظر راهکارهای عملی و اجرایی برای حل مشکلات کشور از سوی نامزدهای انتخابات ۱۴۰۰هستند، اظهار کرد: در حال حاضر عمده مردم درگیر مشکلات اقتصادی بوده و شدیداً در مضیقه هستند.

وی ادامه داد: شعار رونق اقتصادی در چهل سال گذشته آنطور که باید محقق نشد. مهاجرت به شهرهای بزرگ و ایجاد حاشیه نشینی نشانه ای است از اینکه امکانات و اشتغال به اندازه کافی در شهرهای کوچک ایجاد نشده است. به همین دلیل مردم دنبال کسانی هستند که هم تجربه مدیریتی موفق و کافی دارند و هم برنامه عملیاتی برای حل مشکلات داشته باشند.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه کسی در انتخابات۱۴۰۰ موفق می شود که توانایی بهبود روابط خارجی را داشته باشد، تصریح کرد: کشورهایی مثل کره جنوبی، ویتنام و ژاپن بدون تصحیح روابط بین المللی خود نمی توانستند موفق شوند. رییس جمهور بعدی باید نگاه جهانی داشته و دنبال جذب سرمایه گذاران خارجی و ایرانیان خارج از کشور باشد.رییس جمهور نباید فقط نگاه به داخل داشته باشد.

رهامی با بیان اینکه رییس‌جمهور بعدی نباید نگاه ایدئولوژیک به مسایل داخلی و خارجی داشته باشد، گفت: برای مدیریت کشور نباید نگاه جناحی وجود داشته باشد.از همه ظرفیت و توان انسانی کشور از جمله زنان و اهل سنت استفاده شود.نداشتن نگاه ایدئولوژیک به این معنا نیست که اصول انقلاب را قبول نداشته باشد بلکه بدین معنا است که برای حل مشکلات کشور و بهبود کیفیت زندگی مردم از همه توان انسانی کشور استفاده کند. چنین فردی باید دنبال توسعه عدالت اجتماعی و توزیع مناسب امکانات کشور باشد و همان نگاهی که به تهران دارد را به کردستان و سیستان هم داشته باشد تا مشکل بی عدالتی در توزیع امکانات کشور حل شود.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: اگر فردی با چنین مشخصاتی به میدان انتخابات بیاید یعنی نگاه ملی داشته باشد و صاحب ایده و فکر جدید باشند، زمینه رای بیشتری نسبت به چهره های شناخته شده اصولگرا یا اصلاح طلب دارد به هر حال شرایط موجود کشور حاصل مدیریت اصولگرا یان و اصلاح طلبان است.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      فقط علی لاریجانی این توانایی را دارد باید از او حمایت کرد

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه