ارسال به دیگران پرینت

سخنان مقام معظم رهبری در عید قربان

رهبر انقلاب فرمودند: آمریکا، دشمنی بزرگ‌تر از ملّت خودش ندارد؛ الان بزرگ‌ترین دشمن رژیم آمریکا، ملّت آمریکا هستند؛ دنبالِ دشمنِ دیگر نگردد؛ همین دشمن هم هست که این رژیم را به زانو درخواهد آورد.

سخنان مقام معظم رهبری در عید قربان

صفحه اینستاگرامی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، که ویدئوهایی از سخنان ایشان را به اشتراک می‎گذارد، در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود نماهنگی را با عنوان "دشمن اصلی آمریکا" را به همراه سخنان مقام معظم رهبری در عید قربان را منتشر کرده و نوشته است:

" نماهنگ دشمنِ اصلی آمریکا

‌حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «به نظر من آمریکایی‌ها دنبال پیدا کردن دشمنند؛ گاهی اسم ایران را می‌آورند،گاهی اسم چین را می‌آورند، گاهی اسم روسیه را می‌آورند؛ می‌خواهند دشمن درست کنند. به نظر من آمریکا، دشمنی بزرگ‌تر از ملّت خودش ندارد؛ الان بزرگ‌ترین دشمن رژیم آمریکا، ملّت آمریکا هستند؛ دنبالِ دشمنِ دیگر نگردد؛ همین دشمن هم هست که این رژیم را به زانو درخواهد آورد.

و مشکل آمریکا با ما هم این است که نه می‌تواند ما را حذف کند، نه می‌تواند ما را تسلیم کند؛ او دنبال این است که یا ما را تسلیم خواسته‌های خودش بکند، یا ما را حذف کند و از بین ببرد، و هیچ کدام را نمی‌تواند، لذاست که ناراحت است؛ بنابراین به نظر ما صبر و ثبات و ایستادگی و ان‌شاء‌الله کار جهادی وظیفه‌ ما است.» ۱۳۹۹/۰۵/۱۰

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه