ارسال به دیگران پرینت

حضور رسول‌ دانیال‌زاده، از نزدیکان اکبر طبری و حسین فریدون در دادگاه+عکس

رسول دانیال‌زاده که از وی به عنوان سلطان فولاد ایران و از نزدیکان حسین فریدون و اکبر طبری یاد می‌شود، در نخستین جلسه محاکمه اکبر طبری حضور دارد.

حضور رسول‌ دانیال‌زاده، از نزدیکان اکبر طبری و حسین فریدون در دادگاه+عکس

 22 آبان سال گذشته بود که غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه‌قضائیه از انتقال رسول دانیال‌زاده یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی فراری به کشور خبر داد.

سخنگوی قوه قضائیه با تایید خبر بازداشت رسول دانیال‌زاده گفت: این بدهکار کلان بانکی که در پرونده حسین فریدون به اتهام رشوه محکوم شده و گریخته بود با طراحی و هدایت پاسداران گمنام امام زمان(عج) به کشور بازگشت.

اسماعیلی گفت: رسول دانیال‌زاده یکی از بدهکاران کلان بانکی کشور که در پرونده حسین فریدون به اتهام پرداخت رشوه محکوم شده و پس از دستگیری اکبر طبری به خارج از کشور گریخته بود، با طراحی و هدایت پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه به کشور بازگشت.

وی ادامه داد: این فرد بیش از چهار هزار میلیارد تومان بدهی بانکی داشته و از مرتبطان نزدیک اکبر طبری و حسین فریدون است.

رسول دانیال‌زاده که از وی به عنوان سلطان فولاد ایران نیز یاد می‌شود، یکی از ابر بدهکاران شبکه بانکی کشور است.

او در پرونده حسین فریدون که منتهی به صدور پنج سال حبس قطعی شد، متهم به پرداخت رشوه است؛ پس از فاش شدن برخی مسائل در پرونده حسین فریدون، جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستند که وی در مورد ارتباط حسین فریدون با برخی از بدهکاران کلان بانکی از جمله رسول دانیال‌زاده توضیحات دهد.

به گفته محمداسماعیل سعیدی نماینده تبریز،به همراه این نامه یک سند که نشان می‌داد یک واحد مسکونی به‌ارزش 14 میلیارد تومان توسط دانیال‌زاده به اسم همسر حسین فریدون خریداری شده است، برای رئیس‌جمهور ارسال شده بود.

صبح امروز نیز که نخستین جلسه محاکمه اکبر طبری آغاز شد، رسول دانیال‌زاده بین سایر متهمان حضور داشت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه