ارسال به دیگران پرینت

توجه رئیس مجلس ضمن داشتن اقتداربه نظرات نمایندگان

نماینده فریمان در مجلس گفت: تعامل با سایر قوا یکی از اصول مهم در ریاست قوه مقننه است و این نکته بسیار اهمیت دارد که رئیس مجلس دوره بعد نباید به نام تعامل با دیگر قوا معامله‌گری کند.

 توجه رئیس مجلس ضمن داشتن اقتداربه نظرات نمایندگان

سیداحسان قاضی‌زاده نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی، گفت: رئیس مجلس آینده باید از شاکله شخصیتی ریاست مجلس برخوردار و از توان و قدرت لازم برای استیفای حقوق مجلس برخوردار باشد. 

وی افزود: رئیس مجلس یازدهم باید از اقتدار از قدرت  توان لازم برای تقویت بعد نظارتی مجلس برخوردار باشد و ما شاهد توسعه و فعالان شدن در حوزه نظارتی در دوره یازدهم باشیم.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعامل با سایر قوا یکی از اصول مهم در ریاست قوه مقننه است و این نکته بسیار اهمیت دارد که رئیس مجلس دوره بعد نباید به نام تعامل با دیگر قوا معامله‌گری کند. 

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: رئیس مجلس ضمن داشتن اقتدار باید نظرات نمایندگان را مدظر قرار دهد و به آن توجه لازم را داشته باشد. 

وی اظهار داشت: رئیس مجلس آینده نباید نظر خود را به جای نظرات نمایندگان و مجلس در جایی عنوان کند و نباید شاهد اینگونه رفتارها از سوی وی باشیم. 

نماینده مردم فریمان در مجلس در پایان گفت: انتخاب رئیس مجلس آینده با رأی بالا او را در انجام وظایفش کمک می‌کند و این امر باعث می‌شود تا رئیس مجلس با قدرت و اقتدار بیشتری بتواند به وظایف محوله خود عمل کند.

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه